Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Galérie k článkom Nezaradené Countrycross Enduro Motokros Tréning Quad Moje moto Trial Supermoto História Pridať galériu

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Fotogaléria - KTM 350 XCF 2011

Zverejnené: 24.01.2011 07:00, typ: moje moto, autor: richi, miesto: nie je uvedené

Hodnotenie galérie: (9x hodnotené, spolu 56 bodov)

Novinka od KTM.

FB Zdieľať fotky na Facebooku

Komentáre

madMX, 24.01.2011 10:00
vzdy sa mi pacila priehladna nadrz...

matus368, 24.01.2011 12:02
mne zasa ktm bez prepakovania:(

dudis, 24.01.2011 12:21
nevedel som že sa môžu zverejňovať aj galérie stiahnuté z internetu!?

admin, 24.01.2011 12:54
dudis: a keď sú tu galérie nových modelov, čo myslíš že ich má niekto doma a tam ich fotil? :D

janci, 24.01.2011 12:59
mne sa to nepaci :( ja nevem nieco my tam nesedi mozno ta biela abotie cervene tabulky

dudis, 24.01.2011 13:00
tomXX: hmmm ,dobre vedieť :D

admin, 24.01.2011 13:04
Mne sa tento nový dizajn plastov tiež nepáči, ale pri jazde vôbec nezavadzajú, ľahko premiestniš ťažisko vpred-vzad. No a ten motor 350 4T by bol na endurko úplna balada, aj keď na SXF bol dosť ostrý. Ak tam dali ťažší zotrvačník a trochu inak sprevodovali, tak to musí byť šupa B-)

JURIPKO, 24.01.2011 13:17
Kamarát takú má doma a včera som išiel okolo tak som sa zastavil a popozeral som ju a posedel som si na nej Je fajn lahučká som zvedavý čo na nu povie ked ju otestuje.

danger, 24.01.2011 14:38
Ja mám otázku.. tam nalavo NAJNOVŠIA GALÉRIA je tá KTM 350 XCF 2011
dvojtaktná. KTM robí 350 2T?

janci, 24.01.2011 14:43
JURIPKO: tvoj ma taku motorku doma a este na nej nejazdil spravne som pochopil?? :D

ktmrider13, 24.01.2011 14:54
neviem preco ale mam pocti ze ktm je na tom dizajnovo cim dalej tym horsie narozdiel do ostatnych znacike :-/

volodaj, 24.01.2011 15:22
danger> Nerobí. Robí 125-200-250-300 2T.

danger, 24.01.2011 15:28
To viem.. ale preco je tam na tom najnovisa galeria dvojtartna predpokladam SX 250 :bla:

volodaj, 24.01.2011 15:31
Lebo richi asi zobral tie fotky priamo od seba z FB a tam mal medzi nimi aj KTM 250 XC. To je ten dvojtakt.

admin, 24.01.2011 15:43
danger: áno, Richi tam nahádzal viacero fotiek, ale galérka mala byť o 350 XCF a ten náhľad tam ostal - už som to opravil.

excmania, 24.01.2011 15:52
Je krasna ako princezna... :-O Aspon sa ten dizajn u KTM obmiena...taka yamaha WR jw tiez pekny stroj,ale vyzera skoro rovnako uz hadam 10rokov

isto lepsie ako nova Husqvarna...tí nemci jej davaju nap%cu :grin: (dizajnovo)

admin, 24.01.2011 15:58
excmania: ale TE449 ide parádne ;)

excmania, 24.01.2011 16:16
no ist moze...ja som sa na striekacke vozil iba cestnej,v terene by som to tiez rad vyskusal :)

...a inac ta priesvitna nadrz -ak je to rovnaky matros ako tie co mali medzi 00-02 tak zachvilu budu mat krasnu frabu,presne taku ako stary teglik na moč u doktora.

torrelles, 24.01.2011 17:30
moto je pekna cerva tabulka a pries. nadrz ja hnus :)

borec652, 24.01.2011 18:52
pekna motorecka az na ten zadny blatnik ;)

jurajfarioli, 24.01.2011 19:07
ja si neviem pomoct ale tiez sa mi nepacia tie nove plasty aj ked ktm je moja srdcovka a dam za nu aj ruku do ohna

admin, 24.01.2011 20:51
Priesvitná nádrž na enduro by mala byť povinná. Na MX to nie je také dôležité, ale pri CC dvojíc a endure to je úplná nutnosť. Takže torrelles , nevynášaj súdy, keď to je na nič pre Teba.

Minddo, 24.01.2011 21:22
Sto ludí sto chutí! Mne sa ten nový dizajn KTM páči. Priesvitná nádrž nije moc pekná ale má svoje opodstatnenie ako píše TomXX. No a červené tabulky asi preto lebo spadá do kategorie E2, pre niektorých čo to nepochopili :D

madMX, 25.01.2011 02:19
neviem ako bude vyzerat ta nadrz po roku, ale je urcite krajsia ako cierna o ktorej kvalite tiez pochybujem, KTM mala aj ma najhorsie plasty zo vsetkych moto...bohuzial. Aj ked ucel plnia ale aj tie samorezky do nadrze su na smiech...

admin, 25.01.2011 07:53
madMX: mám čiernu aj so samorezkami a zatiaľ drží - aký bol s nimi problém?

volodaj, 25.01.2011 08:15
tomXX> Nepretáčajú sa v nich oceľové závitové vložky ako často čítam napr. na Yamahe WR :D. Tiež som mal na HSB samorezky a nikdy s nimi nebol žiadny problém.

torrelles, 25.01.2011 08:53
tomi a co je nato ked si poviem moj nazor proste sa mi nepaci priesvitny nadrz je to forum a preto je to otvorena tema aby sme tu pisali nase nazory :)

admin, 25.01.2011 09:06
torelles, veď OK, mne sa tiež veľa vecí nepáči a keď ich otestujem, tak poväčšine zistím, že nie sú také len zo srandy ;)

kremo81, 25.01.2011 10:17
Priesvitná nádrž je podľa mňa po prvé vynikajúci pomocník pri súťažiach, na ktoré je táto motorka postavená a po druhé, mne sa páči B-) Táto nová KTM-ka by určite u mňa stála za hriech :P

volodaj, 25.01.2011 10:55
kremo81> Tiež by som sa nebránil :), len ešte by museli dať do Pečka prepákovanie.

JURIPKO, 25.01.2011 11:03
Je pravda že na jazdenie lesom a polom prepákovanie nieje až také potrebné,ale na pretekanie je neocenitelné.

volodaj, 25.01.2011 11:29
Tak asi to bude treba vysvetliť Knightovi, že na motorke bez prepákovania nemal vyhrať titul majstra sveta :D. Pri MX motorkách to beriem, že to možno treba. Ale na enduro a tiež si myslím, že aj na CC na ktoré je XC primárne určená je to zbytočnosť. Zavadzia to pri prejazde klád, pridáva to navyše hmotnosť a je to ďalšie kurvítko o ktoré sa treba starať. Samozrejme len môj názor, nemusí s ním každý súhlasiť.

madMX, 25.01.2011 12:01
Tomas problem so samorezkami nie je, ako pisem, ze fciu plnia...len mi to prislo take lacne, hlavne ked som to videl na SX350 cairolli ktora stoji viac ako 7000libier. Skor kritizujem material ciernej nadrze, ktora je zodrata po par minutach...

admin, 25.01.2011 13:32
madMX: no ja neviem... odfotím Ti moju čiernu nádrž...

smile_boy01, 25.01.2011 17:10
madmx : vsetko naj k narodeninam ;) a ne inych moto sa nederie lebo su tam plasty... a zalievane reobiky na yamahe hmm 1 som pretocil... ale co uz j som s ktm spokojny bodaj by nie ked ma zas 2 a na 2010 obiednane hgs

matus368, 25.01.2011 17:58
smile_boy01: ešte raz a pomaly totižto hovno som tomu porozumel

volodaj, 25.01.2011 18:22
matus368> tiež ti to pripadá ako keby to písal ufón?

madMX, 25.01.2011 18:38
Adam diky...
no ja by som KTM aj isiel, zalezi len od ceny...

richi, 25.01.2011 18:56
Jeden známi mi povedal : Všetci chcú motocykel so vstrekovaním a s prepákovaním ! Ak sa ich opýtam , prečo ? Nikto mi nevie odpovedať , že prečo ???
Položte si otázku - Viete prečo chcete motocykel so vstrekovaním a s prepákovaním ? Má to vôbec nejakú výhodu ?
Prepákovanie akurát , tak na Amerických vupsoch – hrboch , kto ich , ale jazdí ? .
A vstrekovanie ??? Priznám sa ani sám neviem ?
Ale určite poteší každý autorizovaný servis , hlavne cena diagnostického zariadenia .

volodaj, 25.01.2011 19:09
richi> Ako vravíš. Vstrekovanie môže mať výhodu pre tých čo veľa jazdia v rôznych nadmorských výškach a rýchlo sa striedajúcich teplotách. U nás asi tiež nemá až také opodstatnenie. Možno tiež v USA, kde jazdia v horách od 300 m.n.m. až do 3000 m.n.m. Inak to je podľa mňa tiež zbytočná komplikácia. Tu také prostredie nemáme.

emil, 25.01.2011 21:15
Chlapci ale keď to vstrekovanie funguje tak je to paráda štartovanie za akýchkoľvek podmienok na šupu :-P netrápia ihly,trysky atď aj keď sa nahodí laďák žiadne ďalšie maturovanie nahodíš a ideš :bla: Inak mohli dať večšie plasty na tu nádrž a nie len také pásiky na to aby som vedel koľko mám benálu nemusím mať odkrytú celú nádrž.Ale 350 na cc musí byť šupa :bla:

slovak11, 25.01.2011 21:43
vstrekovanie nevstrekovanie nevidim rozdiel, vodolaj: pišeš o nadmorských výškach, nastavenie trysky, teploty zima, leto, jar ja neviem, ked som kopol do motorky vždy isla ako mala. Prepakovanie, tomu nerozumiem mne ked tam daš pero s gauča rozdiel nepoznam. Píšete tu ake ma a nema výhody, len neviem či to dokaže niekto postrehnut.
Aj tak na slovensku je to jedno že ako to peruje hlasvne aby boli na tlmičoch nalepky LK alebo ine, ladený výfuk aj na 530 lebo asi slabo taha. KTM je dobra ale mne vadi ta cena. Za japonske moto sa plati dovozna priražka a aj tak si lacnejsie.
Hnusi sa mi marketing KTM mat titul vo všetkom za každu cenu. Jakeš pekne povedal po Dakare, že netreba si lamať hlavu nad navigaciou, jadnoducho prvý jazdec minie bod nevadi tak ho jednoducho zrušia. Prečo?? nahodou by KTM nevyhrala??
Už som si chcel kupit KTM na 90% som bol rozhodnutý ale najako ma to prešlo s principu.

volodaj, 25.01.2011 21:45
slovak11> Veď preto píšem, že u nás to je asi zbytočné. Ja tiež neprestavujem nič. V zime jazdím s tým istým nastavením ako v lete a nikdy nebol nejaký problém. A to jazdím v lete pri +30 aj v zime do nejakých -10.

P666, 26.01.2011 00:22
pds je sice lacnejsie na udrzbu ale oproti prepakovaniu nestoji za nic.rozdiel je najviac citit v kamenoch (zvlast volnych) v strmom dlhom vyjazde kde pds skace jak koza a kope prepakovanie sa da kludne zasadnut takmer az na koniec sedla da sa plyn a ide sa hore ako po asfalte . nikdy sa pds nemoze vyrovnat prepakovaniu a to ani teoreticky pretoze pakovaine vlastne robi to ze (pre lahsie pochopenie) cim viac sa tlmic stlaca ako by ho posuvalo blizsie k osi uchytenia vidlice cize je v celom rezime tlmic rovnako citlivy aj na mensie narazy a koleso je stale rovnako schopne kopirovat vsetky nerovnosti kdesto pds uz vpolovici stlacenia je velmi nepoddajne a prenasa narazy do motorky.kto sa vyzna vie o com hovorim

Knighter, 26.01.2011 00:27
cena trysiek, plavaku, ale aj celeho karburatora je niekde inde, ako vstrekovanie + ak si fajnsmeker, tak diagnostika peniaze na vyše...
ja som v tomto staromódny a radšej uprednostňujem jednoduchosť... pokial to ide ako má, tak načo špekulovať
motorka sama o sebe veľmi pekná, dúfam, že sa zjaví na nejakej testovačke

madMX, 26.01.2011 01:07
Richi s tym vstrekovanim si robis srandu? KTM ma sice najsilnejsi motor ale ver tomu, ze so vstrekovanim by bol este lepsi...moto so vstrekom ma citelne skorsi nabeh vykonu a tym, ze vsetky(okrem yamy) japonske motorky ho pre 2011 maju sa motoru KTM priblizili (pisem o 250F). O tom startovani, ladeni ani nehovorim...
takze ak by niekto vedel o novej RMZ250 2010 piste mi na postu.

admin, 26.01.2011 07:40
P666: práve preto sa pri PDS používa pružina s progresívnou charakteristikou, aby sa docielil podobný priebeh pruženia ako s prepákovaním. Hobby MX jazdec rozdiel nepozná, endurák rozdiel spozná, lebo ušetrí za ložiská a čapy do prepákovania B-)

Osobne tiež nie som fanúšikom vstrekovania, práve kvôli tomu, že je to "blackbox", čierna skrinka, buď ide alebo nejde. Karburátory sú už zrejme na vrchole vývoja, nastaviť to dokáže každý kto dokáže čítať... Ale keď si pozriete cenu nového karburátora a porovnáte so škrtiacou klapkou a vstrekovačom, až taký veľký rozdiel to nebude.

A na záver, otestoval som rôzne moto s EFI a je to vážne paráda, hlavne štartovanie za akýchkoľvek okolností, žiaden sytič. Každý snáď pozná zachlastaný 4T keď urobíš pár kotrmelcov...

JURIPKO, 26.01.2011 09:03
Vstrekovanie tiež nemusím,ale prepákovanie je skvelá vec/môj názor/a stačí sa o to trošku starať.Zhruba raz za mesiac som si našiel hodinku na rozobratie prepákovania a premazanie dobrou vazelínou.Ktm ma zaujala zatial iba jedna a to 350-tka svojim obsahom inak nič.

volodaj, 26.01.2011 09:10
JURIPKO> Budem to musieť aj ja začať tak robiť, lebo to čo som odtiaľ vybral bola katastrofa :(. Hodinka človeka nezabije a aspoň to bude v poriadku.

admin, 26.01.2011 13:41
Nechcem si zastávať nejako KTM, aj keď mi to už bolo vyčítané - ale ktoré iné firmy robia tak často testovačky pre verejnosť, s motorkami od fabriky (t.j. nie od predajcu)? Ktoré značky majú tak rozrastené fabrické tímy? Podľa mňa tá KTM nie je určite najhoršia. A to že v US na nej najazdia...? Mne to je aj celkom jedno, američanov nemusím.

picaso, 26.01.2011 18:17
no myslim ze KTM z predaja terennych motoriek zije ,,,,,,,takze musia makat na ich vyvoji a prezentaciia preto ich vidime vsade ,,,,,,,,,,,ked robis 17 mthod rocne tak je jedno aku znacku klatis :D ,,,,,,,,,ale 350 xcf je zaujimava :-P

P666, 26.01.2011 19:46
tomXX ziaddna progresivna struna nemoze ani zdaleka urobit to co robi prepakovanie mal som vela ktm no na hociakom crosovom japoncovi zadok neporovnatelne lepsie funguje ako na trebarz endurovej ktm prave v kamenoch , inde nieje tak citit rozdiel. husaberg ked kupila ktm tiez zacal pouzivat pds a na nom to o dost lepsie funguje koli tomu ze ho postavili kolmejsie nie tak sikmo ako ktm tm docielili to ze spodny cap pri vacsom stlaceni odchadza dopredu od kolmice tlmica a nedochadza k tak velkemu pritvrdzovaniu skus si to nakreslit pochopis to

meidak, 26.01.2011 20:34
mne ako hoby jazdcovy je to jedno ci je tam progresivna struna ci prepakovanie na ktm sa mi jazdi najlepsie zo vsetkych motoriek !

P666, 26.01.2011 21:59
meidak proti gustu ziaden disputat.... ;)

kxbibo, 26.01.2011 22:47
P666: Husaberg fungoval bez prepákovania skôr ako KTM. Ale to je jedno.

Pýtal som sa viacerích jazdcov na názor prepákovanie alebo bez. Veľa hobby jazdcov a hobby pretekárov mi tvrdilo, že bez prepákovania to viac kope. Ale darmo sa z niekým baviť, kto si ani neskúšal preklikať zadný tlmič, alebo ho nedáva ani servisovať.

Mal som možno sa spýtať na to Bučenca keď raz robil motocross kemp v TN. Jazdil KTM SXF 450 s PDS. Nemal tam seriový tlmič WP ale myslím Ohlins tuším. Pýtal som sa ho či cítiť motorku bez prepákovania alebo nie. Povedal mi, že veľký rozdiel v tom nie je, ale, že je to iné. Spýtal som sa ho či to považuje za handicap motorky. Povedal, že nie, ale, že to niekedy vyžaduje inú techniku jazdy, že sa to niekedy inak správa, ale, že rozdiel nie je moc výrazný. Viac času na mňa nemal venoval sa chalanom. Viackrát som sledoval vyslovenie pruženie pri jazde špičkových jazdcov na mašinách KTM s PDS a ostatních s prepákovaním. Ale dodnes nemám v tom úplne jasno.

volodaj, 27.01.2011 06:21
kxbibo> Nemáš pravdu. KTM dostala PDS o rok skôr ako HSB, v roku 1998. HSB až v roku 1999.

Rozdiel PDS vs. prepákovanie osobne moc posúdiť neviem. Až taký dobrý jazdec nie som. Možno v určitých podmienkach ako vraví P666 to tak bude. Človek by to asi najskôr zistil keby si na takom mieste skúsil obe možnosti.

P666, 27.01.2011 06:47
ksbibo urobil som doteraz viac tlmicov ako si ty vo svojom zivote videl,ale ja sa tu urcite nechcem s nikym handrkovat najkepsie bude ked pojdes niekam do lesa najdes si vyjazd s kamenmi v priemere lopty skusis ho ist s pds potom si vymen s niekym motorku chod ho s prepakovanim .mozes si zrobrat zo sebou aj par strun s roznou tvrdostou a uklikat sa tam do bezvedomia potom pochopis o com hovorim bez toho aby si sa na to musel kadekoho vypytovat. B-)

admin, 27.01.2011 08:16
P666: ale koľko jazdcov vôbec taký výjazd dá :lol:

P666, 27.01.2011 09:32
tomXX: mame tu zopar takych a votom to vozenie je :lol:

freestile2, 27.01.2011 13:42
paráádna motorečka!! ja mam KTM-rok výroby 2011 a to je proste šupa!!! :D

mx38, 27.01.2011 18:16
Pre mna su tieto 2011 velmi skaredé, ale je to aspoň lepšie o nieco od tých minulých čo sa dizajnu týka...

madMX, 27.01.2011 19:01
freestile2 v 15tich nova moto ako zaciatocnik....gratulujem. Tvoj prispevok ale hodnotim skor ako chvalenie sa a nie objektivny nazor na KTM.

emil, 27.01.2011 21:36
MadMx pre freestyle by bola každá nová Mx125 šupa,preP666 už to toľko neprežívaj to PDS ,Chalani z Pezinka boli už veľa krát na Erzbergu na zlých KTM s PDS a tam sú iné výjazdy.Čistý hobbík vie prd o tom čo má pod riťou či prepákovanie alebo PDS :bla: Ale ty si asi fakt Fajnšmeker musim sa pozrieť koľko závodov CC a Endura si povyhrával :bla:

matus368, 27.01.2011 22:00
Ked sme pri erzbergu kazdemu napadne jeden pan z polska a robil tam poriadne vetry aj bez prepakovania...Ked pozerám ako sa ide v usa supercross ok beriem to su ine pecky skoky rolety atd... ale na enduro nech mi s tym idu do prdele. P666 nepochybujem ze si frajer na tlmiče ako vravíš, ja si ale dovolim suhlasit s emil-om

tedy, 27.01.2011 23:04
MOC SA VSETCI VENUJU MOTOCYKLOM A MALO STYLU JAZDENIA,PRETO JE VELA MOTO NA TRATI PEKNYCH A POMALYCH,PREPAKOVANIE JE DETAIL

Upravil tedy, 27.01.2011 23:06:37

excmania, 27.01.2011 23:55
presne tak,hobby onic rychlejsi nebude ci uz ma pds alebo prepakovanie.

tento ujo http://czmadness.net/assorted/oldschool/falta14.jpg by nechal mnohych v smutku aj natej motorke co jazdili vtych pradavnych casoch a mohli by sme mat motorku aku len chceme.99% je vzdy iba o jazdcovi...

P666, 28.01.2011 00:22
emil : vobec to neprezivam iba som sa snazil vniest trochu svetla do tejto problematiky pre ludi co sa tu na to pytali,pds neodsudzujem pre vacsinu jazdcov vyhovuje ktm sa snazila urobit menej nakladne na udrzbu zadne pruzenie co je pekne od nich . poznam chalanov z pezinka no myslim na motoride haro napisal dost objektivny clanok akym sposobom fabricki jazdci ktm vyhravaju erzberg kto je za sport cisty dogrca sa ztoho.ked sa zacal jazdit cc mam dojem ze som v dvojke skoncil treti na slovensku niejake tie pohare mi to tu pripominaju ale o tom nechcem smrdelo by mi to vycvalovanim ci niecim podobnym na co nemam tiez moc zaludok :-/

emil, 28.01.2011 13:48
P666 ok si spravny chlap,dosť luďom by to dvihlo tlak možno aj mne.Tak nech sa ti darí :bla:

kxbibo, 28.01.2011 16:59
volodaj: máš pravdu.

P666: nejaké zadné tlmiče som poskladal a ešte aj poskladám. Vyskúšal som motorky aj s PDS aj bez. Nechcel som to, že to tu taký niekto ako ty zobere ako útok na svoje EGO. Chcem sa o tom dozvedieť niečo viac. Cez také kamene som sa už pustil, ale odpruženie zadného kolesa je vtedy to posledné čo vnímam. :lol: Mám na tej motorke vtedy celkom iné povinnosti. :lol: Takže nepochopil som. Preto, ťa vyzývam v dobrom skús mi nejako po lopatisticky vysvetliť hlavný rozdiel. Nemyslím konštrukčne ale pocitovo pre jazdca.

P666, 29.01.2011 00:16
emil: vdaka :) tebe tiez nech sa dari :bla:

P666, 29.01.2011 13:47
aj by som zabudol ::: kto mate prepakovanie na motorke dal som prispevok do- ako vyzriet na prepakovanie -usetri vam to kopec penazi , casu a mate to za pol hodinu hotove B-)

picaso, 01.02.2014 21:44
ak tomu rozumiem XC je enduro motor a cross tlmice ? uz sa 350 objavuju v inzeratoch a uz ma to laka na tu nasu domotanu trat :-P ake s tym mate skusenosti v CC ?

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   December 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky