Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
n1_2.1
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

YAMAHA MX Protour 2019

YAMAHA MX Protour 2019

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk
logo

NUETECH TUBLISS - nový systém na ochranu pred defektom!

Pridané 15.05.2009 07:00, autor kxbibo, prečítané 16679x

Ak si myslíte, že evolúcia "duše" skončila pri mousse, tak sa škaredo mýlite. Dokonca aj revolučný systém Tireballs našiel svojho konkurenta a je ním systém TUbliss od firmy Nuetech. Tubeless (bezdušové) pneumatiky boli vyvinuté už pred dvadsiatimi rokmi ale nikto ich nikdy nevidel na pulte v motoshope. Vytvorenie Tubeless motokrosovej pneumatiky bolo príliš komplikované. Vyžadovalo to špeciálny ráfik, gumové tesnenie okolo ventilu a tmel ktorý tesnil spoj ráfika a pneumatiky. Problémových oblastí bolo až tak veľa, že spoločnosti upustili od myšlienky Tubeless motokrosovej pneumatiky, okrem spoločnosti Nuetech.

FB Zdieľať článok na Facebooku

TUbliss ® je plne pneumatický zámok obvodu ráfika, ktorý zabezpečuje celú pätku pneumatiky na ráfiku a úplne eliminuje použitie konvenčných duší!

Iste, vieme, čo si myslíte. Pri pohľade na fotografiu ste si povedali: "Mám to! Dám to tam a dušu nad to." To je zle! Je to úplne nový spôsob jazdy. Doba duší je za nami.

TUbliss ® úplne nahradí konvenčné duše a súčasne zabezpečí niekoľko kľúčových funkcií, ktoré ocenia všetci pretekári a jazdci.

Výhody:
  • Skutočná odolnosť voči defektu
  • Spustí chladenie
  • Rýchlejšia akcelerácia
  • Žiadne preseknuté duše
  • Zníži neodpruženú hmotnosť
  • Chráni pätku pneumatiky
Úspora hmotnosti.
Úspora hmotnosti až 3 libry (1,36 kg) sa okamžite premieta do nižšej rotujúcej hmotnosti a zvyšuje akceleráciu. Menej neodpruženej hmotnosti umožňuje významné získanie výkonu. Odborníci tvrdia, že odstránenie jednej libry (0,454 kg) rotujúcej neodpruženej hmotnosti sa rovná strateniu 5 libier (2,27 kg) statickej hmotnosti!

Eliminuje preseknutie duše
Nemáte žiadne duše, takže nikdy nepreseknete dušu pri montáži! Vymeňte starú technológiu a nahraďte ju moderným a efektívnym systémom. Dokonca aj keď prepichnete pneumatiku pätka zostane sedieť na ráfiku.

Skutočná odolnosť voči defektu
TUbliss naozaj je skutočná odolnosť voči defektu, ak je použitý s tmelom na pneumatiku. Tesniaci tmel nemôže pracovať na duši, kde je úsek otvorov a dier. S TUbliss, pracuje tmel priamo na pneumatike, tam kde je to dôležité. Plus, konštrukcia TUbliss pomáha držať pätku pneumatiky so stabilnejšími bočnicami, čo prakticky znamená, že uhýbanie spľasknutej pneumatiky je minulosťou. Dokonca niektorí jazdci sa vyjadrili, že ani nevedeli, že majú prerazenú pneumatiku.

Zlepšenie trakcie
Tubliss ® zabezpečuje pätku tak bezpečne, že umožňuje nízky tlak pneumatiky pre lepšiu trakciu bez rizika preseknutia alebo vyzutia pneumatiky!

Spustí chladenie
Neexistuje tu trenie konvenčnej duše inštalovanej do pneumatiky, a tým je aj zmena teploty pneumatiky značne obmedzená. To tiež eliminuje zmenu tlaku pneumatiky počas jazdenia.

Ochrana ráfika
TUbliss chráni ráfik proti nárazu a prehnutiu a drží pneumatiku pevne. Tak môžu bočnice pneumatiky zostať vo vzpriamenej polohe a lepšie absorbovať nerovnosti, na rozdiel od prehýbania pri použití konvenčných duší.

TUBLISS ® SYSTÉM
V súčasnosti sa ponúkajú tri veľkosti:
• 18 "TUbliss ® systém maloobchodná cena $ 99.95
• 19 "TUbliss ® systém maloobchodná cena $ 99.95
• 21 "TUbliss ® systém maloobchodná cena $ 99.95

Viac sa dozviete na www.nuetech.com je tam aj video.



Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 4
tublisscut.jpg
nuetechtublisstire.jpg
nuetech_tubliss.jpg
tubliss.jpg
header.jpg
36 čitateľov navrhlo autorovi odmenu 6.9 €

Prihláste sa, ak chcete autora odmeniť!

Komentáre k článku

marekparek, 15.05.2009 07:10
hmm, tohle moc nechápu

dinocradle, 15.05.2009 07:44
ani ja, ako to vlastnme funguje (vyzerá to ,akoby ten červený pásik pritláčal pneu,a normálne sa to hustí vzduchom)

kxbibo, 15.05.2009 07:56
dinocrable: pochopil si to dobre, ale treba si pozrieť video na ich stránke to ti povie najviac.

ktmimages, 15.05.2009 07:59
marekparek :tá malá duša pritláča plášť o ráfik, a tak vytvorí bezdušový priestor v plášti ,ktorý nafúkaš ako potrebuješ /Len neviem ,či to funguje aj s ohnutými ráfikmi,aké máme väčšina endurákov/

JURIPKO, 15.05.2009 08:35
No neviem ak nabehne na kamen či to vydrži podla mňa nie a hrubá duša udrži aj dojazd na defekte,ale je dobre,že je takato možnost.

rolman-spy, 15.05.2009 10:08
pekne ale nie revolucne ja ostavam pri bib mousse .... neverim ked to cele prerazi poriadnym klincom ze nedostane defet. :-)

dinocradle, 15.05.2009 10:21
kxbibo - a aká je tam potom ochrana pred defektom? Keď sa pneumatika nahustí a keď mi ju prerazí nejaký kameň(prípadne dostanem inak defekt), tak mi pneu sfúkne - či???

KTM-FAN, 15.05.2009 10:39
2 dinocradle

Pri bezdusovkach sa daju pouzit prostriedky ako ULTRASEAL (skus si vyhladat ) - ktore utesnia prerazenie az do 5 mm - ale musi to byt nedestruktivne - teda take ze nechyba material a zase sa to zavre.

U dusi je ten problem ze vacsinou sa natrhnu a su tenke - a tym vznikne trhlina ktora sa neuzatvori.

admin, 15.05.2009 10:43
dinocradle: je to tam napisane - tubliss drzi patku penumatiky na svojom mieste na rafiku a natolko spevni hoci aj prazdnu pneu, ze sa s tym da dojazdit. Zrejme nie tak komfortne ako na nafukanej, ale ked chces za kazdu cenu dojazdit, je to lepsie ako vyzut pneu ;)

torrelles, 15.05.2009 11:05
ja som kukal na tuto techniku asi 15 min kim som pochopil ze ako to vlastne funguje:D

kxbibo, 15.05.2009 11:29
Je to tak ako to tu zopakoval tomxx. Článok som napísal preto, lebo ma to zaujalo. Možno to niekoho zaujme a vyskúša to. Potom ho budeme bombardovať aby sa podelil o skúsenosti. :lol:

Morakone, 15.05.2009 11:47
no roboty stým ako na kostole zlata hrubá dušam :-D

madMX, 15.05.2009 11:47
takze podla vsetkeho by mali byt dva ventily, alebo je ten jeden speci. Usetrenie hmotnosti beriem, tiez aj to preseknutie nakolko 'dusa' je mala a schovana v rafiku. Malo kedy sa presekne aj pneumatika...Vyskusajte, som zvedavy

admin, 15.05.2009 11:52
Inak extra-hruba dusa, to je utrpenie. slovak11 mi jednu pozical a poviem vam, ze skorej obujete 18" gumu na 19" rafik ako hento hrube cudo :bla: :lol:

madMX, 15.05.2009 11:58
tomas chce to prax, ale uznavam, ze na mx 'lites' moto sa horsie prezuva kedze je pneu mensia. 18ka na enduro ide sama... :lol:

volodaj, 15.05.2009 12:10
tomXX> Niečo mi vrav, predvčerom som prezúval predok aj zadok a na oboch mám hrubé duše :D.

janko21, 15.05.2009 12:26
Zaujímavá vecička, chcelo by to skúsiť, ale mňa osobne to nepresvedčilo. Namiesto 1 duše tam sú 2.
Defektu sa neubrániš, lebo s nafukovaním bezdušoviek prostriedkami ako ULTRASEAL veľa nevyhráš, osobne nemám s tým dobre skúsenosti!!!
Tak mi opäť neostáva nič, len lepiť defekty, alebo vsadiť na mousse.
DIK ZA ČLANOK.

pies, 15.05.2009 13:25
nieviem, uvidime ako sa to chyti, no moj nazor je ze to bude prepadak...chcel by som to hlavne vidiet ako to bude vyzerat po niekolkych prezutiach...a ta cena :bla: - ved to je 7 hrubych dusi a este by som chcel vidiet toho jazdca ako bude jazdit ked dostane s tymto defekt (ak naplno tak rozflaka cele koleso), taky mousse je o niecom inom

MartinBee, 15.05.2009 14:26
takze potrebujem co, normal plneu a ten system alebo komplet raf, system aj pneu specialnu? som z toho chuj, pride mi to zbytocnost, predsa ked prepichnem pneu tak dostanem aj tak defek cize strata tlaku, sice sa mi nevyzuje plast(mozno) ale aj tak, za tu cenu mate tolko dusi, alebo kupite rovno prezuvak na pneu za tie lowe a s nim je to jedna basen prezuvat aj ked som s nim neprezuval este

admin, 15.05.2009 14:39
MartinBee: necital si to, ze? Precitaj si, co som sem pisal 15.05.2009 10:43, tam je to vysvetlene.

Co sa ceny tyka, nie je to nejako radikalne drahsie ako mousse alebo tireballs :bla:

lubin, 15.05.2009 21:33
sranda

MartinBee, 16.05.2009 00:12
ved precitaj ze som to chapal dobre " sice sa mi nevyzuje pneu(mozno)" cize vravia ze sa nevyzuje ale tak myslim ze pri nejakom vacsom naklone v rychlosti bud pad alebo vyzutie a nasledny pad ale tak kto zase pojde s fefektom plny to toboganu napr ak o tom vie :-D
ja len tolko ze sa mi to zda pre normalne bezne potreby premrstene a skor by som to riesil investovanim do toho prezuvaka a kupou kvalitnych dusi, to mousse a tireballs som neriesim ani ani som to necital len zbezne pozrel o co ide, to je moj postreh :)

MartinBee, 16.05.2009 00:13
ale inak clanok faj, poucny, zase nieco nove... :)

madMX, 16.05.2009 00:32
MartinBee podla mna ide o to, ze defekty su vacsinou sposobene preseknutim duse, nie prepichnutim pneumatiky+duse, tento system to preseknutie eliminuje, takze by to malo fungovat.

karol920, 16.05.2009 11:01
sa mi to lúbi .Cena asi ako mouse , akurát si môžem v pohode regulovať tlak v pneu . Príde mi to ako celoobvodový halter. Montáž ako normálna duša , aj ľahšie , lebo je to tenšie a spratnejšie.

admin, 16.05.2009 11:04
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/novinky-mitas-13550.html

Netreba ist ani do USA!!!

jozocr1, 16.05.2009 20:07
a mne sa zdalo ze som uz niekde nieco taketo videl :lol: :bla:

11zoro112, 17.05.2009 09:17
vsak tam dava dusu ako mam ja na zavodke na bicykli :D

branders523, 18.05.2009 16:47
hmmmm I dont understant!:D Zachviolu sa dozviem o moto na coca-colu nie? :lol: :lol: :lol: :lol:

11zoro112, 18.05.2009 18:51
coca cola tiez stoji peniaze radsej moto na vodu alebo na travu :D

ufoplast, 19.05.2009 21:03
NECHAPEM TOMU

admin, 19.05.2009 21:20
ufoplast: ja sa Ti ani necudujem, lebo Ta poznam :bla:

gerny, 20.05.2009 18:47
tomXX: vzdy trafis klinec po hlavicke.

patulqo19, 20.05.2009 19:17
Zaujímavý článok :)

Valec, 27.12.2009 19:24
Už to někdo vyzkoušel ?

torrelles, 27.12.2009 19:46
ja by som urcite kupil aspon dozadu keby som mal kde:D

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Február 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728291

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
cal_icon 28.03.2020
Enduro Cup Stred
Brezno - Lúčky
cal_icon 29.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky