Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Fichtl cup Jedousov

Fichtl cup Jedousov

SPONZORI

logo

Nová Honda CRF450R 2009, žeby revolúcia !!??

Pridané 10.09.2008 18:00, autor PoWeR, prečítané 37785x

Honda rozbieha veľký obchod s novým modelom pre rok 2009 CRF450R. Spočiatku, to bolo ľahké diviť sa prečo. Ale, po navšteve ustredia v Torrance (Kalifornia), a vzhliadnutí moto a mnoho jeho technológieckých inovácii z prvej ruky. CRF450R je skoro kompletne nová pre tento rok, a to môže práve byť krok ktorý znova spôsobí prevrat na 4-taktnom MX trhu.

FB Zdieľať článok na Facebooku


Tu je: nová 09. Keď Honda hovorí že je "nový" tak to myslia naozaj. Z modelu 2008 zdieľa presne päť častí, vrátane predného kolesa a určitých častí brzdového systému. Taktiež, sledujte "krátky" výfuk. No nie je v skutočnosti až tak krátky ako to vyzerá, ako uvidíte o chvíľku. Óóó áno, a má to elektronicky riadené vstrekovanie.

Tu je ľavá strana moto. Všimnete si , že výfuk ma v skutočnosti vyustenie na ľavej strane valca a potom smeruje okolo rámu za prednou pneumatikou. Takže výfuk nie je tak krátky ako zdá sa. Ale smerovaním ho tadiaľto sa skracujú odkryté časti vzadu na moto a týmto sa znižuje ťažisko !!

Ľavá- predná časť, tu vidieť nové línie CRF. Predná vydla (48mm) a zadný tlmič sú Kayaba, nie Showa, ako na 2008. Predná vidla ma teraz sklon o 15mm bližšie ku krku, pre lepšie zvládnutie ostrej zákruty. Aj keď by to mohlo viesť k (rozpantovaniu) Honda hovorí že tento problém rieši aj na nových CRF450R HPSD (Honda Progressive tlmič) ktorý debutoval vlani.

V právej prednej časti, môžete vidieť nový tvar brzdového kotúča ktorý dostal vlnovitý tvar na prednej aj zadnej brzde. Zadný Kayaba tlmič s jeho novým krátkym rezervoárom, na lepší prechod výfokového potrubia naprieč rámom. Na tejto strane chýba chránič motora oproti minuloročnému modelu.

Ľavý zadný pohľad na moto ukazuje o koľko je výfuk kratší a preto nepretŕča až za bočnú tabuľku.Taktiež, aj keď nie viditeľná očami je kyvná vidla, je o 18mm dlhšia (pre lepší záber). Kombinácia zmeny geometrie prednej vidly a predlženie zadnej spája zlepšenie výkonu v priamom smere ako aj pri zatáčaní.

Viac detailov je odhalených sprava pohľad zozadu. Všimnite si sedadlo, ako teraz obklopuje uzáver palivovej nádrže, jazdec si nájde ideálnu polohu pri zatáčaní.

Je veľa vecí ktoré zosťíhujú CRF450R 2009, sú tam perfektne prepracované plasty, blatníky a ochranné kryty chladiča.

Dokonca aj gripi sú nové. Čelný pohľad je iný pre model 2009.

Pohľad zozadu na tuto krásku alebo beštiu?

Časť rámu je ešte viac odhalená, aj na ľahší prístup do airbox-u a menšiu kapacitu palivovej nádrže. Ako dôsledok je menej paliva, a toto prinesie zníženie váhy pri závodení. Vlaňajšia Suzuki RM- Z450, ktorá bola prvá s elektronicky riadeným vstrekovaním, Ale Honda použila palivovú pumpu ktorá pracuje skvelo aj na plastovej palivovej nádrži, namiesto hliníkovej ktorá je v Suzuki.

Ľavá strana pohľad bez plastov. Všimnite si HPSD namontovaný do prednej časti okuliarov.

Zadný pomocný rám bol prerobený (odstránili hranaté spojky a priečky), a ich tvar bol navrhnutý tak aby bol lepší prístupu k vzduchovému filtru a súčasne zúžiť moto.

Rám je kompletne nový – piata generácia, zdvojený hliníkový rám.

Podľa Hondy, výfuk splňuje súčasný 99db zvukový limit. Pre závodne normy sa Honda zmesti do 94db a preto splňuje aj nový štandard.

Aj keď je moto v podstate (nahá), ďalšia veľká zmena je ukrytá pod časťami rámu, nájdeme tam EFI vstrekovací systém a škrtiacu klapku.

Pohľad z predu bez plastov.

Štíhlosť moto je užasná keď odstránite plasty.

Vyzerá to minimalisticky , ale je to dizajnom. Napriek pridaniu EFI v 09 je významne ľahšia než 08. Honda uvádza hmotnosť 106kg kompletne natankovaná a pripravená na závod.

Pre lepšiu údržbu (čo je priorita pre tento rok ) sa palivová nádrž odpojí a prevráti na stranu čím sa zabezpečí pohodlný prístup k hlave motora bez toho aby ste museli čokoľvek odpojiť

Bližší pohľad na prepracovaný pod sedadlový rám.

Celkom nový motor môže teraz točiť 11,450 otáčok za minútu a 56.3 koni na brzde pri 8500 otáčkach za min. zároveň s 37.5 lb./ft točivý moment pri 7000 otáčkach za minútu. Motor je kratší a užší než to bývalo, lepšie rozloží váhu zatiaľ čo pri súčasnom znížení ťažiska súčasne zlepší ovládateľnosť.

50mm škrtiaca klapka s 12- dierovou vstrekovacou dýzou paliva. Vstrekuje 50psi čo zaistí optimálne rozprášenie paliva. To taktiež umožňuje menšiu spotrebu paliva.

A máme tu aj celkom nový model vypínača s integrovanou LED diodou ktorá signalizuje diagnostikuje že EFI nefunguje správne.

Za príplatok $349, si môžete zakúpiť HRC PGM-FI konfiguračný nástroj, ktorý umožňuje majiteľom CRF450R zmeniť EFI prívod paliva rovnako ako zápal a široký okruh nastavení.

Tu je bližší pohľad na prednú časť sedadla, je poriadne vysoko vytiahnuté na nádrž.

Celkom nová piata generácia hliníkového rámu a pod sedadlového rámu. Kostra je teraz 0,4kg ľahšia než predchádzajúci dizajn zatiaľ čo pomocný rám je taktiež navrhnutý tak aby ušetril váhu a zlepšil prístup.

Výfukové potrubie je oceľové v časti kolena ( všetko od predného kolesa bude padať na koleno takže titán nasleduje až za kolenom ) zatiaľ čo koncovka je teraz z titánu na ušetrenie váhy.

Jeremy McGrath odskúšal moto na trati v pohorí Torrance. Bol ohromený z jej manévrovaním. Budeme ju testovať ešte budúci týždeň, potom Vám dáme vedieť.

Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 28
00000002722.jpg
00000002725.jpg
00000002719.jpg
00000002741.jpg
00000002734.jpg
34 čitateľov navrhlo autorovi odmenu 6.8 €

Prihláste sa, ak chcete autora odmeniť!

Komentáre k článku

heman, 10.09.2008 19:05
Možno to bude bomba, ale kapotáž asi najhoršia zo 450tiek 08 sa mi páčila viac

Foly, 10.09.2008 19:59
bomba, tak na toto sme čakali, no heman musím s tebou nesúhlasiť šak keď sa pozrieš na tie kryvky (zadné tabulky predný blatník aj rám) nádhera. AK bude taká dobrá motoricky ako je pohľadná tak možno bude honda figurovať viac aj v mx2 ako tento rok. :lol: :~

radek, 10.09.2008 20:01
no chlapci, vyzerá to na vážny stroj. kto ju bude mať, dajte vedieť, pôjdeme ju prevetrať...

lewelboss, 10.09.2008 20:14
a CRF250 nic? na tu recenzia nebude? :(

fejfo, 10.09.2008 20:24
veru,aj mňa zaujíma 250

m@co, 10.09.2008 20:44
...a co tak napisat "HONDAkom" nech sa vratia konecne k vyrobe 2T modelov,bo mna uz hlava boli zo vsetkych tych vstekov,a ventilov,a rozv. retazi atd.,atd. -to je penez ked sa to doje... Taka CR 250 R mod. 2009 s podobnym vzhladom-to by bola parada velka. P.S. ...ale aj tak je to brutalne nadherna motorka...

nocak, 10.09.2008 20:56
superina parada ta moto je super hrozne sa mi paci supeerrr!!!!

scania, 10.09.2008 21:29
ooooch to je paráda, len keby to bola enduro verzia to by bolo niečo pre mna. hmmm a motoricky s menila alebo stále to zostal ten starý unicam s jednou vačkou na 4 ventili ?

scania, 10.09.2008 21:32
ako vidím na foto tak jedna vačka to bude určite a aj celkom nový motor.

Michal_WR, 10.09.2008 21:46
ten prechod medzi zadnymi tabulkami a blatnikom je genialny :lol: :lol: velmi peknee
ale zasa na druhej strane sa mi ten vyfuk vobec nepaci :skull:

hrino, 10.09.2008 21:52
M@co: HONDAkov som sa pytal naposledy ked som bol v Honde ZA a bolo mi povedane,ze bolo pre nich velky problem sa zmestit do emysnych tolerancii EURO 2,ci 3,neviem presne,tak sa na dvojtakty vykaslali!! A neplanuju sa vratiti k vyrobe,skoda podla mna!

rider18, 10.09.2008 21:59
po prdeli hondicka.....uzsa tesim na Honda test.

ado223, 10.09.2008 22:13
krásna motorečka ešte k tej crf 250: trošku som hľadal na nete ale akosi sa mi nedarí o nej nič nájsť mam pocit že ju ju buď držia ešte v tajnosti alebo sa nenej proti 08 nič nezmenilo ak sa mýlim opravte ma :-P

ado223, 10.09.2008 22:27
takže:HONDA CRF 250 09: zmena spočíva v tom že jej dali kotúče ako 450 ke takisto zadné číselne tabuľky a blatník sú biele,ďalej že je geometria o pár milimetrov posunutá a nejaké drobnosti v motore sú zmenené.a ešte som zabudol sedlo je celé červené. ak ste niekto zistili ešte niečo viac sem stým :-P

wzameister, 10.09.2008 22:35
250sátka toho "moc" nezmenila...ale mam tusak ze o dalsi rok to bude inak...a zas honda nabije rit vsetkym ostatnym ako teraz s touto nadhernou karkulkou..
tot info
http://dirtrider.automotive.com/88666/141-0809-2009-honda-crf/2009-honda-crf250r.html

madMX, 10.09.2008 22:41
vidim, ze je nas menej tych, ktorym sa nepaci, takze asi Honda urobila dobru pracu...
u mna ma ale cervena cervenu... :grin:

admin, 10.09.2008 22:58
wzameister: mne sa "pacia" tie zmeny na 250...

"New plastic disc guard saves 4 grams of weight."

Hallelujah, kryt kotuca vazi o cele 4 gramy menej! :lol:

slovak11, 10.09.2008 23:11
Wzameister, ked zase nabije rit všetkým ako tento rok na MS tak potom neviem
MX1
1 Suzuki
2 Yamaha
3 KTM
4 Kawasaki
5 Honda
MX2
1 KTM
2 Yamaha
3 Kawasaki
4 Suzuki
5 Honda

wzameister, 10.09.2008 23:21
tomXX: ale jasne ze tam dali vsetko okolo coho len dizajner presiel okom nech je list impozantnejsi...na druhej strane babka k babke a hned mas akoro dve kila ze? :-P
slovak11: a odkedy sa v zelovoci vazia hrusky a jablka v jednom sacku? neporovnavaj jazdcov a techniku...vidim ze mas uplne jasno v kontraktoch s timom :bla:

slovak11, 10.09.2008 23:38
Jasne že mám jasno, ved nie som slepec. A uplne milujem ked niektorý majitelia Hondy si myslia že maju uplne bombovu ,,nadmotorku´´ .
Jablká a hrusky sa nevažia spolu lebo maju asi každé inu cenu ale v MX jazdia jazci na motorkách rôznych značiek a jazdia preteky. Ten kto príde prvý do ciela vyhráva. Ked sa to potom rozdelí na výrobcov tak Honda je Honda je vždy na 5mieste či už MX1(hrušky) MX2(jablká) :lol: :lol: :bla: :bla:

wzameister, 11.09.2008 00:03
slovak11: dakujem za lekciu pravidiel..zase som o nieco mudrejsi..myslis ze keby tie vase idoly sadli namiesto yamy na kawu, suzu alebo nedajboze na hondu padli by na posledne priecky? nebud smiesny..
vedel som ze sa to obrati na nezmyselnu debatu kto ma vacsi falus (alebo faltus?:)..
a najradsej mam takych co vyrukuju ironicky s frazou "honda je honda" ked uz nevedia kam s konopi...ale uz ked si to nacal tak sa vies obhajit niecim inym co stoji na "nadmotorke" za hovno ako zaklepanymi ventilami?? s radostou si konecne vypocujem dobre argumenty
nechcem bezhlavo a slepo obhajovat hondu pretoze ju mam,tiez som chcel vyskusat nieco ine, ale ked len detinsky poratam na prstoch s akymi novinkami prisla honda za posledne roky tak ma to stale viac presviedca o tom, ze fraza "honda je honda" je na niecom zalozena..ale mozem sa mylit..a mozno ich len viac bavi vrtat sa v zlepsovakoch ako vrazat do timov a reklamy a ukazovat sa v kazdej r.ti

slovak11, 11.09.2008 08:03
Mne je jedno kto na čom jazdi, nemám žiadny idol. Len sa mi začne penit krv ked niekto na píse že Honda ja Honda alebo ako ty (a zas honda nabije rit vsetkym ostatnym ako teraz) tak som prepisal s výsledkovej listiny poradia výrobcov.
A to už potom hned že Honda nedáva do reklam, teamov.
Ja som nepovedal že Honda je zlá, len si ju už nechválte tak prehnane. Nieje o nič lepsia ako ktorákolvek ina.
Mne na honde nič nevadí mne vadia ludia ktorý ju vychvaluju.

stevkoo, 11.09.2008 08:15
Hondicka je krasna, som zvedavy na jazdne vlastnosti...

FOXmen88, 11.09.2008 08:33
honda sa chce vzdy lýšiť od ostatnych znaciek a to sa mi nej paci prave takyto vyrobca to ma sancu dotiahnut az na uplni vrchol v MX!!!!!!

kxbibo, 11.09.2008 08:49
Tento rok sa desingovo Honďáci pochlapili nie ako po minulé roky.

JURIPKO, 11.09.2008 08:54
KRASAVICA ;)

admin, 11.09.2008 09:01
FOXmen88: co znamena "spicka"? Nebud smiesny... Vsetko je o jazdcoch, nie o moto.

enslow, 11.09.2008 09:26
zda sa ze aj honda vsadila na retro vzhlad...ale je pekna..

JURIPKO, 11.09.2008 09:29
Tomxx ma pravdu a kto pochybuje okamžite pozrieť videjko XR650vsCRF450 09 :lol:

jotal, 11.09.2008 11:37
wzameister: ja ta len poopravim s tymi jazdcami.napriklad Kevim Strijbos,vicemajster MX1 2007 presedlal zo suzuki na kawu a je rad ze sa kvalifikuje do zavodu,v motogp Hopkins tiez zo suzi presiel na kawu a zameta tam chvost,nemam nic proti kawe ani inej motorke,ale neni to vzdy len jazdcom.

mikeb, 11.09.2008 11:41
Mne sa nová CRF 450 / 2009 velmi páči, a už sa teším ked takto podobne bude vyzerať v roku 2010 aj CRF 250 / 2010 a tiež ked bude mať vstrekovanie, nový rám, nový motor... možno, uvidíme. Škoda že už tento rok CRF 250 takto nevylepšili.

slovak11, 11.09.2008 12:43
Jotal, všetko je vždy iba o jazcovi. Konkurencia vo výkone a kvalite je taka minimálna a medzi výrobcami su naozaj len minimálni rozdiel. MX nieje formula1. Výkon, vôbec pri motokrose nehrá velku ulohu.
Keby to bolo tak, potom by v motokrose márodov, minulí rok nemohol vyhrat Villopoto na 250 nad 450. Nechal za sebou aj Carmichela.
A to že jednu sezonu to jazcovi ide a druhu nie nieje to určite motorkou. Keby boli tie Kawasaki take zlé že by nedovolili opakovat výsledky s predoslej sezony, tak potom v Amerike maju asi iné Kawasaki.

MXGP, 11.09.2008 13:25
slovak11: ale ber to tak že Villopoto že jazdí na factory Kawasaki a tá sa zo sériou nedá porovnať

admin, 11.09.2008 13:41
Ale kto v MX1/MX2 jazdi na seriovej!

MXGP, 11.09.2008 13:43
TomXX: sorry som sa sekol

enslow, 11.09.2008 13:55
jotal:strijbosa sprevadza tento rok velka smola a vela zraneni vdaka ktorym nemoze podat 100 percentny vykon.trosku tdost to sledujem tak viem o co ide..
co sa tyka villopota a procircuit tak procircuit ma najvacsie skusenosti co sa tyka ladenia..udajne KX250F co ma villopoto ide ako 450..je to mozne..videl som ked sa mu 2 krat zadrela..asi to prehnali..
to iste ako yamaha angazovala copinsa lebo v nom videli nastupcu evertsa...ale tiez ma samu smolu a zranenia..
a je to aj o tom ako si jazdec nadiktuje nadstavit motorku...s pichonom boli v ktm velmi nespokojny lebo sa nevedel vyjadrit k nastaveniu moto....duty jak palica.

mx38, 11.09.2008 14:54
tak tak, Ked Marc De Reuver prišiel jazdiť do USA do Southwick338, jazdil za Honda Redbull, tak niečo spomínal vraj je tá motorka dosť agresívna a má veľkú silu. (Pýtali sa ho aká je motorka v porovnaní s tým čo jazdí..) teda aspon tak som to pochopi z toho článkul...

scania, 11.09.2008 20:10
for slovak11 : s tým Villopotom máš pravdu , a aj stou 250 oproti 450 lebo som videl niekde videjko na nete ako merali yz 250 f vyladenú na 65 ps a myslim že to bola yamaha factory racing.

Bubba#259, 11.09.2008 21:25
http://motocross.transworld.net/2008/09/09/first-impression-2009-honda-crf450r/

admin, 11.09.2008 22:40
scania: a tu yz250f ako preboha vyladili? Kerozin a biturbo? Neverim, to je proti rozumu :bla:

radek, 12.09.2008 12:24
motokros je neskutočne náročný a tvrdý šport. vie to len ten, kto si sadol za motokrosové riadítka a potiahol plyn. kvalitný výsledok závisí od týchto faktorov, ktoré sú neodlúčitelné: talent, zdravie, výborná kondícia, psychická stabilita, rodinné a pracovné zázemie, podpora a dôvera tých ľudí, ktorí sú okolo vás, nový motocykel, nastavený podvozok na proporcie jazdca, dostatok voľného času a financií na trénovanie. Ak jeden z týchto faktorov nefunguje ako má, tak to nikdy nemôže byť na "prvé miesto" !!!!
nič neriešte už a pozrite si radšej Melissu !!!!

http://motocross.transworld.net/2008/09/08/a-second-look-at-the-2009-honda-crf450r-with-melissa/

" tá vie o čom rozpráva " ha ha

slovak11, 12.09.2008 13:16
Ešte raz na sile nezaleží, tu je video kde je vidiet že aj na slabej kawe sa nemusi zametat chvost ako písal Jotal



www.youtube.com/watch?v=aywd30fMqSk

jofan, 12.09.2008 15:05
s tym 65 ps je to trosku moc este keby si napisal 56 by sa to dalo zozrat ale to je uz moc

chlap, 12.09.2008 18:44
moj nazor je taky vsetky masiny su dobre ale ako povedal jano11 ani ja nemusim pocuvat ako poniektory rozpravaju ze honda je honda. pozrite si v usa v 250 a 450 vyhravaju vsetko na kawasaki vilopoto a stewart.a honda je vzdy niekde okolo 5 miesta.

madMX, 12.09.2008 19:55
Tak na Melisse by som si zajazdil ako na prvej :lol:

zdenowr, 12.09.2008 21:31
Melissa je Melissa :!: :!: :!:

FOXmen88, 13.09.2008 00:12
´Honda CRF450 2009
První svezení?

První neoficiální test Honda CRF450 2009 se konal v Texasu na trati Lake Whitney, respektive první seznámení, či svezení tak dlouho očekáváného motocyklu.
Všichni trpělivě očekávali první dojmy s novou CRF450 a tady je ve stručnosti přinášíme.
První znatelná změna poté co usednete na Hondu CRF450 2009 je to, jak úzká je v okolí sedla a nádrže a to nejen konstrukčně, ale i z pocitu jezdce. Velmi lehce se jezdec může pohybovat na sedle dopředu i dozadu, což se projeví i na trati, kde změna těžiště směrem vpřed nevyžaduje téměř žadné úsilí.
Ve vzduchu se nová Honda CRF450 2009 ovládá velmi lehce, je lehká pocitově a přesná. Jednoduše řečeno, pocit jistoty.
A co EFI? Pracuje docela dobře. Zpočátku se nám objevovaly plameny z výfuku, ale jediným regulačním prvkem jsme doladili vše a motocykl pracoval bezvadně. Stávalo se nám totiž, že motor zhasl i při ostrém brždění při nájezdu do zatáčky.
Startování je překvapivě snadné a motocykl startuje při nastavení pístu do horní úvratě na jedenkrát a pokud motocykl zhasne, opět jej nastartovat není problém.
Motorově má Honda CRF450 2009 mnohem plynulejší křivku jak výkonovou, tak momentovou oproti loňské verzi 2008. Plynulý nárust výkonu je prakticky již od volnoběhu postupně k nejvyšším otáčkám. Lze např. projet zatáčku jak na 2-hý, tak i na 3-tí rychlostní stupeň stejně díky charakteru motoru.
Podstatná změna nastává v pérování. Honda CRF450 2009 změnila dodavatele, kterým je nyní KYB a není to poprvé co se Honda rozhodla pro takovou změnu. Na testování pérování jsme neměli mnoho času, ale již teď lze říci, že oproti loňské verzi je to podstatná změna k lepšímu.

DRIFTER, 13.09.2008 07:38
Pokial je ta Melissa v pribale, tak sa .ebem na YAMAHU a hned presedlavam na HONDU. V tom pripade by mi ani ta kubatura nevadila :lol:
BTW: chlapi neviem co tu riesite, lebo k nam sa dostanu iba seriove motorecky a ci uz to je KAWA, HONDA,...tak ten rozdiel vykonu medzi nimi aj tak nikto z nas nepozna (lebo si myslim, ze aj tak tam velky rozdiel nie je - skoro ziadny), ide len o to co komu ako sadne ;)

madMX, 13.09.2008 23:12
ja by som chcel mat 65konovu 'vantufajfku' hehe :D

madMX, 14.09.2008 19:15
neviem kolko typkovi zaplatili, ale nenormalne ju vychvaluje :bla: -
http://www.racerxonline.com/video/Honda-CRF450-intro.aspx

jozocr1, 14.09.2008 22:02
mad : a mozno vravi pravdu :D nechajme sa prekvapit

scania, 15.09.2008 10:05
tomXX: tak či je to pravda to ja ti neviem povedať ale kryvka ukazovala toľko. Takže :bla: si radšej nechaj pre niekoho iného. A čo si myslíš chlapi čo jazdia ms mx tak že ich moto majú aký výkon. To sú proste závodné tými ktoré investujú do moto neskutočné peniaze takže by som vôbec nebol prekvapený koľko ps to môže mať. Pre nich nieje dôležité ako dlho vydrží ten stroj.

scania, 15.09.2008 10:21
radek> :lol: :lol: :lol:

slovak11, 15.09.2008 10:49
scania, ja si myslím že ty osobne si veštko tak prikrášluješ, stým výkonom si to prestrelil.
Ked niečo napišeš musiš to vediet aj podložit aby si nebol na posmech.
Ako aj tvoj profil scania
dáš si že máš motorku 07 a hydraulicku spojku montuješ na 06, kolko máš doma tých strojov??? :bla: :bla:

domaci, 15.09.2008 12:27
Nepochybne to bude dobrá motorka. Len vychvaľujú sa tu veci, ktoré niektoré iné značky európskych výrobcov už dávno robili alebo používali. Takže slovo revolúcia, to snáď nie. Fakt neviem čo je na tej motorke revolučné.

scania, 15.09.2008 13:27
slovak11> prepáč ale myslel som že neposudzuješ človeka podľa toho akú spojku načo montujem v prvom rade. A k môjmu profilu nič si tam nemusím dávať ani vymíšľať lebo wr 450 f rocnik 07 skutočne mám. Aby som ťa o tom presvedčil za chvíločku nahodím foto do profilu aby si pochopil že ja nezvyknem trepať len tak od budka do buka. A čo ešte tak prosím ťa tak prikrášľujem vieš mi to vysvetliť. Okem toho jediného príspevku ktorý som tu dal , proste že som niekde na nete videl videjko ako merajú yz 250 f a namerali na nej taký a taký výkon to znamená že si prikresľujem. Bolo to už dávnejšie ak by som to našiel určite ti to pošlem aby si sa s chuti zasmial, všetko je možné aj to že si to zle pamätám a bola to iná moto nevravím že mám na sto percent pravdu ale prečo ma tu niekto ide preto vysmievať a urážať nechápem. Ja som ťa urazil alobo nejako vysmial ??? Ak si všimneš čo som tam napásal na koniec myslím že to bola yamaha factory racing takže chápeš že myslím ale určite to bolo 65 ps lebo som tomu sám nevril. A aby si pochopil niekotoré veci tj tú hydraulickú spojku tak tá moto na ktorú to neviem namontovať je môjho otca on má starší model s oceľovým rámom model 06 kupena v 07. A ak neveríš ani tomu tak si kludne napíš Tony717 on mi tú moto doviezol z usa. Ja sa do dvojho profilu vôbec nestarám a ani sa nehrabem v tom čo si kde a kedy napísl tak sa tu neser s prkotinkami.

slovak11, 15.09.2008 14:15
Me je tojno, ved si to vysvetlil že mate 2ks tak o čo ide? Ešte k tomu výkonu, možno že si prehliadol a bola to 450F.

scania, 15.09.2008 15:11
slovak11 len preto som ti to vysvetlil aby si pochopil že ja nezvykenm len tak si vymýšľať .

copins, 16.09.2008 17:28
hmm no neviem co sa ti na tom vykone tej 250 nezda podla mna sa to da vyladit este na viac ako 65 PS ked dokazu natunit auto ze ma stvornasobne vecsi vykon ako povodne tak u motorky pri dnesnej technike by to nemal byt ziadny problem :lol:

kxbibo, 16.09.2008 19:13
65PS to mohlo byť tak jedine na 450

kulsecko, 16.09.2008 19:31
copins "ked dokazu natunit auto ze ma stvornasobne vecsi vykon ako povodne" porovnavas seriu, oproti tazkemu tuningu zameranemu na vykon, a tu sa pise o zavodnej motorke... to je kusok rozdiel, ani Subaru Impreza WRX STI nenatunia na 1000 koni, kedze ma 265 v zaklade ;)

jury192, 18.09.2008 22:41
Tak ale honda ma sklamala ze prestala vyrabat cr 125 2T najlepsie stroje a oni prestanu vyrabat mno ste ma sklamali :( :( vyzera to tak ze asi zacnem chodit na bicykli :D :D :D :D :D

slovak11, 18.09.2008 23:57
Ja tomuto stále nerozumiem, prečo stále niektotý ludia taký konzervatývny. Ved vývoj ide dopredu, 2T je na ustupe a je otazka času kedy zmiznu uplne. Keby bolo stále podla niektorých tak sa do dnešneho dna jazdime motokros na konoch. Po cestách konské záprahy. 2T boli dobré doba ide dopredu na vrchole je 4T. Prečo sa prestali vyrabat Trabanty???
Na MKP v skalici som v triede hobby 125 narátal až 4 ozajstné 2T 125 ostatne 4T.

199travis199, 19.09.2008 09:54
slovak11: podla mna 2T este tak lahko nevymre este je tu dost ludi co ho oblubuju a stale budu :lol:

slovak11, 19.09.2008 16:12
Ja viem že budu este dlho ale výrobcovia si vedia zrátat čo sa predáva a aký je odbyt. Ked predaj 2T motoriek nových klasne pod nejake percento tak sa jednoducho zastavý výroba, to je uplne bežna vec. To že sa budu jazdenky predávat to všetci vieme.

ktmichal, 19.09.2008 17:49
no ja neviem nechcem moc trepat, ale aj podla mna tie 2T este vydrzia dost dlho, lebo je sice pravda ze v motocrose uz vyhynuli, ale v endure sa prebudzaju, myslim si ze v endure je uz viac 2T ako 4T, ale je to len môj názor.

madMX, 19.09.2008 18:45
tu v UK sa jazdia aj preteky vylucne na 125 2t, takze sa tu nastastie este nove predavaju :-P

slovak11, 19.09.2008 20:20
Tak v Uk je to všetko iné :lol: , aj volant je na opačnej strane, ešte ich to stále neprestalo bavit stou královnou, taxi ešte akosi tiež zaspali dobu. Oni su komplet iný. :lol: :lol: :lol: ,
Teraz vážne, v endure je to že tie 2T môžu v pohode konkurovat 4T ale v MX to skončilo.

cece316, 20.09.2008 13:58
na dvojtakte je to dobre ze tam je jednoduchy motor,jednoducha udrzba...kazdy nema penaze na 4T a na jeho udrzbu...

jury192, 20.09.2008 23:28
2T su dobre masiny 4T su tiez dobre ale ved nech si jazdy kazdy na tom na com chce a nech nik nehovori ze co je lepsie a co horsie kazdy ma svoj nazor tak nech si ho nechaa pre seba :O

slovak11, 21.09.2008 12:40
Ved tu nikto nikomu nekáže na čom má kto jazdit, to bola odpoved: prečo skonšila Honda s výrobou CR125.

pietro69, 13.10.2008 19:48
az na ten exhaust

mato24, 13.10.2008 19:50
trosku som zmenil nazor... ak mi to bude financne vychadzat na jar je moja...

madMX, 13.10.2008 20:54
na zivo sa mi pacila viac ako na obrazkoch...urcite ale bude mat nejake muchy ktore sa prejavia, takze ja by som ju kupil az o rok ;)

marekxx, 27.10.2008 19:47
na motorke nezalezi ale jaky je jazdec

199travis199, 02.11.2008 19:19
pozrite si toto http://honda-cre.autobazar.eu/450-id744668.html

michalc, 02.11.2008 20:24
travis: To vyzerá na nejakú čínsku pomstu.

makorider, 22.12.2008 18:49
Petr Bartoš testuje Hondu CRF250R 2009: http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=13173

jozocr1, 22.12.2008 20:37
sama chvala na tu dvepade ;) a celkom aj mne sa pozdava

mato24, 22.12.2008 23:42
chlopi prosim vas ak mate pridajte sem nejake video alebo nejake testy o tej moto... dakujem
pocul som na nu vela dobrych aj zlych vlastnosti...

admin, 22.12.2008 23:46
Mato: ked sa Ti paci, tak si ju kup. Jazdci ako Ty alebo ja zajazdime rovnako na hocijakej moto. Myslis, ze na Cairoliho Rinaldi Yamahe by sme vyhrali MKP? :~ :roll:

mato24, 23.12.2008 00:00
pravdu povediac netuzim vyhrat a ani na to momentalne nemam... Tomo keby nemas KTM 07 ale mas nieco starsie nerozmyslal by si nad niecim novym? ja uz nechcem ojazdenu p*cu ale novu moto do ktorej nebudem musiet tolko investovat... radsej zainvestujem do novej B-)

DRIFTER, 23.12.2008 00:09
tomXX: asi nie, ale urcite by ti to nieco pomohlo. Vykon je vykon, lepsieho jazdca z teba nespravi, ale v urcitych pasazach rychlejsi budes. Ako keby si nevedel, ze factory KTM ma najvacsi vykon oproti ostatnym.
Ked som pozeral porovnanie vykonu 450 4T vsetkych moto, tak YAMAHA mala najmensi vykon a to zaostavala o dost oproti ostatnum moto. Bohuzial resp. diky bohu pre ostatnich, no neviem ;)

jozocr1, 23.12.2008 00:13
drift : mensi vykon ale MSmx1 vyhrala pokial viem :lol:

Upravil jozocr1, 23.12.2008 00:13:26

admin, 23.12.2008 00:14
mato24: ale ved nemas DT125 r.v. 86!
DRIFTER: po skusenosti s 280ccm kitom Ti poviem, ze sice vie potiahnut, ale skorej ma vyzmycha, takze + - som na tom istom :grin:

DRIFTER, 23.12.2008 00:17
v tom pripade tvojich 14tis Sk ci kolko to bolo za ten kit bolo zbytocnych? :bla:

DRIFTER, 23.12.2008 00:47
jozocr1: pozri, ono ide o to, ze keby si fakt chcel porovnat kvalitu jazdcov, tak im das motorky o vykone zodpovedajucej ich vahe, to znamena, ze pomer vykon/vaha by bol taky isty ;) Jedine vtedy by sa dali porovnat jazdci. Motorky je tazke porovnavat, lebo su "usite na mieru" jazdcovi, ktory ich jazdi. Niekto si povie, ze tieto zavody vyhrala KAWA a preto je to najlepsia moto, dalsi si zoberie vysledok z ineho zavodu resp. druhu "offroadu"a vychadza mu KTM, YAMAHA, SUZUKI...je to jedno. Tebe ako hobbykovi to moze byt jedno, pre teba je zaujimava hlavne spolahlivost aj ked ten vykon co som spominal hra urcitu ulohu tiez, ale zalezi od zivotnosti a tvojich financii ;) kolko si schopny resp. ochotny do toho investovat a ci ti to za to vobec stoj - na tej urovni co jazdis ;) asi tolko moj nazor k tomuto....

DRIFTER, 23.12.2008 08:15
...ak by niekto chcel vediet, kde som zobral vysledky tych testov, nech si pozre decembrove vidanie MOTOCROSSDIGITALu. Najviac mala Husqvarna a TM - 51.9HP a najmenej Yamaha 46.1HP.
Kazdopadne nam to moze byt jedno, pretoze nikto z nas maximum z toho nedostane. Ale mohli by pomoct napr. vo vyjazde zo zakruty alebo hore kopcom, ale to uz zavisi od priebehu vykonu a momentu ;)

makorider, 22.01.2009 18:19
P.Bartoš- test novej crf 450 http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=13240&kid=9761

jonas, 25.07.2010 00:35
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-crf450-a-crf250-2011-16464.html
tuto je nieco ktej crf 250

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2021   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky