Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO LIŠOV 2018

ENDURO LIŠOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Články - Test: Dva preteky v sedle Husqvarny WR125 2010
admin
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 18:00
Diskusia k článku Test: Dva preteky v sedle Husqvarny WR125 2010
 ferike
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 19:08
parádny článok :) husqvarny wr 125 asi nemajú len ten podarený desing ale aj celkom dobré jazdné vlastnosti toto bude asi moja dalšia motorka

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 17.06.2010 20:52
Tomas super clanok, normalne si mi narobil chute, hned by som isiel povytacat to zihadlo, ale asi by som sa na tom vytrapil zo zaciatku, darmo zvyknuty na 450 4T :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dzipo
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 20:58
opisal si svoje pocity z dvoch zavodov pekne,ale aj tak si myslím,ze by ti viacej sedela 250-ka.Predsa si mal 280 4-takt a mas uz aj svoje kilecka na 125-ku :lol: a razom by bol z osy sršeň :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matio55
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 21:25
Velmi pekny clanok...a v tych vyjazdoch si to viem velmi živo predstavit :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 22:14
Tomaš pekne si popísal 125 aj ked nemáš s nou velkú skúsenosť .125 to je súhra jazdca a stroja .pokial jazdec vie čo potrebuje tak ona sa mu odmení. Rád by som aj ja tak potestoval 125 no ked bude najbližšie možnosť tak si to už nenechám ujsť.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 barny
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 22:15
tomas ja neviem preco, ale chyba mi hodnotenie clanku :-P ....fajn recenzia :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 17.06.2010 22:23
super článok Tomáš, tak isto si viem predstaviť tie výjazdy. na Husabergu som zlenivel a teraz keď som šiel zo 400 na 250, tak sa niekedy tiež trápim a to nie je 125 2T :). tam som do výjazdu dal 2 alebo 3, držal plyn a hore motor už klepal ako sviňa, šiel som po zadnom, ale stačilo sa riadne držať rajdov a vyšlo to všade :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brco
registrovaný člen
415
Pridané: 17.06.2010 22:28
Aj ja musím bohužiaľ priznať, že s takým malým objemom to neviem. A ešte aj na tom gyroskopickom efekte som dokonca závislý, musí tam byť aspoň z 250 2T, ani s novým Husabergom neviem jazdiť.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 18.06.2010 06:49
FE390 je na rade teraz! Podmienky na testovanie budú určite iné, ale ja osobne sa naň teším ako malé decko B-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 18.06.2010 06:52
tomXX> Neprovokuj, ale teším sa na článok z testu :).

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 18.06.2010 08:59
Tomxx tak Husgvarnu v článku iba chváliš dobré tiež sa pohrávam z myšlienkou sa dať na 2T a jazdiť CC motocross som skúsil nie žeby som ho vedel ale :!: teraz na Kopani som si tiež vychutnal viac CC aj ked na starom 2T ako motocross ved uvidím ale táto motorečka sa mi páči až na obsah ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 18.06.2010 09:01
barny: hodnotenie? To ako ze by som sam sebe zaplatil? :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 18.06.2010 09:47
Este by som k minusom spomenul ten zadny plavajuci kotuc, fakt nerozumiem naco ho tam davali, asi preto aby malo co hrkotat

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 18.06.2010 12:33
tomxx, volodaj: aaach, FE390, to by slo! a je to 4T, pravdaaa... ja ked pocujem fe390 tak sa ma zmocni taky prijemny neklud a zacnem sa osivat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 19.06.2010 13:34
velmi dobre napisane:) tesim sa na tvoje dojmy ked budes opisovat neaky vacsi 2T objem

Hodnotenie príspevku:  0    0
revky11
registrovaný člen
Pridané: 20.06.2010 09:45
vravte si co chcete nedam dopustit na svoju staru dobru RM125. Pride novacik wr 125 a ide tu valcovat nase 2takty. Take este nebolo. :-P :-P :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 20.06.2010 10:50
revky11: kolko roznych moto si skusal, ale nie len pri garazi...?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 20.06.2010 11:08
revky 11 .Ja tiež nadám dopustiť na moju 20ročnú KTM ale pokrok a vývoj nezastavíš . Som rád že tu konečne niekto opísal motorku tak ako naneho v skutočnosti zapôsobila .Ked čítam niektoré hodnotenia v časákoch tak tam je dosť problém utvoriť si skutočný dojem čo je to za mašinu. Dík Tomo.

Upravil momo, 20.06.2010 11:08:51

Hodnotenie príspevku:  0    0
 fukkio
registrovaný člen
Pridané: 21.06.2010 16:40
jaj škoda chyba mi iba 4000e :-)
članok velice perfektny až sa mi srdce rozbuchalo :-)


Hodnotenie príspevku:  0    0
 miro44
registrovaný člen
639
Pridané: 22.06.2010 09:07
aj mne sa paci tiez by som ju bral :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kaper813
registrovaný člen
Pridané: 23.06.2010 01:00
A čo palivo , akým pomerom sa miša a akým olejom ? Tá nádrž mala naozaj 9,5l ? Lebo na wr 125 2010 by mala mať 7litrov.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 23.06.2010 07:47
kaper813: vychadzal som z oficialnych udajov. Miesal som 1:50.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 impreza007
registrovaný člen
Pridané: 08.07.2010 13:28
Musím povedať že to je veľmi kvalitný článok .... ja sám som jazdil na CR 125 a terás skúšam SI ZVYKNÚŤ na CRf 250 .... no najideálnejšia moto by bolo : 4Takt s váhou a obratnosťou (125) 2T , ale aby v rýchlosti si držala stopu ako 4T ...štartovanie 2T a výkon 4T.....(to štartovanie na blate a pri zapadnutí tak ako vravíš pri 4T utrpenie...) taká moto (2taktový-4takt keby bolo by to bola najideálnejšia voľba ..:)) ale inak ozaj GOOD článok ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 palomx1
registrovaný člen
119
Pridané: 12.07.2010 10:42
Ja mam tiež 2t 125az na to že je to KTM Sx a musim zo svjich skusenosti púovedat len tolko ze si na tu motorku treba zvyknut. Treba len poriadne potočit plynom a dobre sa jej držat potom ide ako hodinky :skull: :skull:

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 04.04.2020
Enduro Cup Stred - hľadá sa náhradný termín
Brezno - Lúčky
cal_icon 18.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
cal_icon 19.04.2020
MX Open - hľadá sa náhradný termín
Gbely
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky