Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO- LOVÈICA 2018

ENDURO- LOVČICA 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Články - Testovačka offroadov Husqvarna 2010 vo Sverepci
admin
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 08:05
Diskusia k článku Testovačka offroadov Husqvarna 2010 vo Sverepci
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 08:42
tomXX> Super test, škoda tej TE 250, že sa ti neušla a ešte väčšia toho, že tam nebola TE 310. Budem čakať, či ju dostaneš testovať na nejaký CC. Myslím, že tam ju otestuješ trochu lepšie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 DRIFTER
registrovaný člen
19
Pridané: 24.09.2009 09:17
davam autorovi clanku 2 Sk :lol: resp. mu ich das ty! :lol:
Skoda, ze som nemohol prist, ale tu CR125 by som urcite testol a bol by som zvedavy aj na TC250. Tieto dve by ma zaujimali...
BTW: motorka sa da zohnat lacnejsie ako od oficialneho predajcu, ale originalne nahradne diely tazko, a ako dobre vieme, tak na nich sa "ryzuje"

Hodnotenie príspevku:  0    0
domaci
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 11:07
Prekvapila ma zmena predných tlmicov z Marzochi na Kayaba. Skoda, ze od nás je Sverepec trošku ďalej. Určite by som si to nenechal ujsť. Páči sa mi to čo si napísal v závere. To čo ja som písal uz v nejednom príspevku. A to o slovenskom konzervativizme.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 11:50
veru, skoda tam bolo nechat tu TE310 len tak stat, slintal som tam okolo nej, nechapem preco sa tak organizator rozhodol, stale som dufal, ze hadam na nu pozabudli (keby bola k dispozicii, bola by o nu bitka, kazdy by ju chcel). Na TE250 som isiel ako na 3. v poradi (po CR125 na zoznamenie s tratou a po priatelskom huculovi - TE450) a islo sa mi na nej dako najhorsie, daco ako keby mala so spojkou alebo prevodovkou, tazko sa mi radilo a netusil som co tam mam. Asi to bola len vec zleho nastavenia, navyse na 4T bola hydraulika, cize by to malo byt paradne. Skoda, lebo za normalnych okolnosti by prave TE250 mala byt pre mna to najprijemnejsie .... Takto, paradoxne, TC250 bola nakoniec moja favoritka. Zvykol by som si aj na WR300, ale bol to moj prvy velky dvojtakt v zivote a bola 4. v poradi bez prestavky, tak som bol uz jak handra (este mi to aj skapalo 2x a nakopavat som tiez este nevedel; potom som na to prisiel - bolo treba nakopavat s trochu otvorenym plynom). A co sa tyka priebehu vykonu, tak nizke otacky - mierna nuda, otocis trosku viac - zrazu akokeby ta o prednu vidlicu z oboch stran schytili dvaja dabli naplno okolo paliaci minimalne na 450kach. Az strach... Takze ten prechod nebol az taky plynuly (ale o to viac bola vzrusujuca ta neskutocna sila). Chcelo by to cas na zvykanie. Po WR mi predlaktie tak stuhlo, ze som sa lavou rukou mal problem aj napit. Dal som preto dlhu pauzu az do podvecera a potom si postupne vychutnal TC250, vyrovnal si ucty s WRkou a nakoniec este na rozlucku dal CR125 (paradna, len maly objem - treba strasne vela radit). Urobil som si konecne vlastny nazor na Husky, okrem toho, ze su krasne, su to nekompromisne racing masiny pre vyjazdenych.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 11:51
domaci> Presne tak, ako obaja vravíte. Čo nie je KTM alebo japonská štvorka ako keby na Slovensku ani nebola motorka. Keď niekomu neznalému poviem, že mám HSB, tak len čumí čo to mám. Tak pre istotu vždy dodám, že Jaro bol na ňom majster sveta :D. Ešte ťažšie je potom takúto motorku predať. Snažím sa predať HSB, lebo chcem asi niečo novšie. Motorka je v inzerátoch už 2 mesiace a nikto sa ani len neozval. Viem, že tam je vyššia cena, ale je na nej kopa vymenených vecí a vždy sa dá ešte niečo spustiť. Ak sa podarí predať, tak ma v poslednej dobe zaujala HSQ TE 250, budem nad ňou tuho uvažovať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 24.09.2009 14:34
jednoznacne ta TE310 musi byt ideal :D , ale tie Kayaby dali len to TC250 ako som si vsimol

Hodnotenie príspevku:  0    0
sponzor
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 19:37
Super článok Tomáš. Tých čo vedia jazdiť je veľa , ale málo je tých, čo vedia jazdu a správanie motorky aj posúdiť - napísať.
Samozrejme čo testovací jazdec, to iný názor... ak aby zas dakto so mnou nesúhlasil...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kubicek
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 20:00
ako sa to tam testovalo


Hodnotenie príspevku:  0    0
 ferike
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 20:13
ja mám husku cr 125 a som spokojný sice sa to s touto nedá porovnať ale aj tak je to šupa :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 foxpb
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 20:25
krasne masinky kamarat ma TE 450 som to skusal ako mozem potvrdit ze je to paradne jazdenie az na to ze potom my islo ruky roztrhnut :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 21:51
Neviem ale mal som pocit že sa dosť tažko niektore štartovali. tot len môj názor.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 emil
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 22:23
Čau testovači tento test bol podporený priamo fabrikou a čo doviezli to bolo prístupné TE 310 bola dovozdcu a preto sa na nej nejazdilo treba si uvedomiť že mal len jednu a ešte sám nevie či sa budú aj dobre predávať a keď už došli taliani s motorkami načo by nechal drať novú mašinu hneď po teste by mala o 2000evry menšiu cenu.K motorkám len tolko ak sa bude dať tak moja ďalšia vyvolená bude TE 310 :D Teraz mám Sherco 250 a vôbec netrpím predsudkami že dobré sú len tie čo majú všetci.Dobré je aj Sherco aj Husqwarna a dobrý bude aj GasGas 250 4t :-P :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michalc
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2009 23:42
momo: Niektorí tie motorky nevedeli ani vypnúť, nie to ešte naštartovať. :bla: :lol: Kopali do nich, že sa na to pozerať nedalo. Mne sa na nich prave páčilo že aj rozohriate mi išli všetky hneď na šupu a TE-čko na brnknutie po štartéri... To keď porovnám s RMZ, čo som mal, tá keď zhasla rozohriata, to už bol konec jazdenia :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 25.09.2009 11:06
OK .bol tolen môj pohlad .Ja by som ten štvortakt aj tak nenaštartoval.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.09.2009 11:13
momo> Vec zvyku, keď som kúpil HSB tak ma šlo šľak trafiť. Bol to môj prvý 4T a absolútne som to nevedel správne nakopávať. Trvalo mi niekedy aj 20 minút motorku naštartovať. Počas jazdenia som sa ju aj bál zhasnúť, aby som ju potom nakopol. Teraz ju nakopávam na 1-2 krát, dlhšie to trvá, len keď ju nechám tak mesiac stáť.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 25.09.2009 11:18
Ja a štvortakt sa nemáme radi .Raz som mal požičanu husku aby som si na nu navykol a za 3 mesiace sa mi ju podarilo naštartovať tak 5x .preto som nigdy štvortakty nejazdil a zrejme ani jazdiť nebudem.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 25.09.2009 11:41
momo: ako sa hovrí aký pán taký krám :lol: Husqvarnu som mal aj moji kamoši a štartovali vždy dobre, je to vec technického stavu a nastavenia a treba vedieť aj štvortakt štartovať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
farki
registrovaný člen
Pridané: 25.09.2009 23:36
asi preto,ze tam pocas startovania otacate "kohutik"..na stvortaktoch sa startuje bez plynu..teda aspon na mojej huske..raz kopnem a fici

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2009 00:31
presne ako pise farki, pokial nepridavate plyn, nove stvortakty s autom. dekompresorom sa startuju ako 2t - kopnes a ides....
momo urcite mas dlhorocny tik v pravom zapesti :)

Upravil madMX, 26.09.2009 00:31:45

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2009 10:01
Kxbibo .Ta huska bola funglovka a ja skutočne neviem štartovať štvortakty . mad max .štvortakt mi proste nesedí jak po stránke štartovania tak po stránke jazdenia . Tot vše a ende.

Hodnotenie príspevku:  0    0
farki
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2009 11:22
aj kamos ma asi tik v zapasti XD sadol z jeho dvojtaktu na moj 4t a hned plyn a nemohol nakopnut :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 27.09.2009 15:04
Ja neviem prečo mate pocit že sa dvojtakty štartuju s plynom ak ano tak su neni dobre nastavné.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 27.09.2009 18:34
presne ako hovori momo, len kopnem a idem.....ziadny plyn :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 28.09.2009 11:36



www.youtube.com/watch?v=iTzIDetujHE

Video z kamery na prilbe!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 28.09.2009 15:52
tomaš to čo je za video??? nejako sa mu ta hlava nehýbe. Ja som to tu dorovnaval za PC za toho jazca. :lol: :lol: Normalne sa na to zle pozerá.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Jaro4T
registrovaný člen
109
Pridané: 27.04.2010 09:11
První fotografie Husqvarny 450 2011 : http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/husqvarna/prvni-fotografie-husqvarny-450-15832.html?k...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 21:29
To uz neni "prava" HSQ, viac sa mi pacila 2010

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 21:42
tak ta new huska je zatial riadny brutus :-/ toto nech este premyslia, no a ten ram lol

Upravil torrelles, 27.04.2010 21:44:06

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 21:45
mne osobne sa to tiež vôbec nepáči. tu je aj bližší popis:
http://motocrossactionmag.com/Main/News/FIRST-LOOK-RADICAL-NEW-2011-HUSQVARNA-450-REVEALED-6879.aspx

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 22:07
a mne sa lubi, aj ked ma divny ram, ja som velky fanda vyvodoveho kolecka v osi kyvky, skoda len, ze sa tie BMWcka sypu, tato HUSKA sa hadam nebude.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 22:19
vrkvrk> Je síce pekne, že pri koliesku v osi kyvky sa nemení napnutie reťaze, ale jeho výmena musí byť zábava. Iba že by na to mali nejaký super zlepšovák. Osobne sa mi nepáčia napr. tie plasty z jedného kusu, kúsok zlomíš a treba kúpiť celý a motor vyrábaný na Tchaj-wane. Ale aby som nebol len negatívny, tak sa mi páči nádrž pod sedlom a to riešenie prepákovania. Uvidíme ako bude fungovať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 22:30
no, iste, nic neni dokonale, urcite ani tato huska. ale lubi sa mi celkom. nadrzka pod sedlom - tiez dobra vec. No a este troska od temy: v skycove mal jeden ukrajinec novu YZ450F (tam som ju videl erste mal live) a ta sa mi tiez bohovi lubila.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 22:32
Presne ako pise volodaj, uz teraz dost lamem tie plasty a su dost drahe a nie este ked budu v celku a o motore ani nehovorim, meno vyrobcu hovori za vsetko. Ale tie Kayaby musia byt fajne. Chcel by som to vidiet nazivo, ako to cele funguje, hadam sa raz dockam ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 27.04.2010 22:38
biker09: aj vidiet aj osedlat, aspon na chvilu, ale to este trosku potrva.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 28.04.2010 22:00
No zas nevyzera to spatne ,,,,,,,,,tak nasrato a vo farbe HSQ ok ,,,,,,,,,,,,no s tymi plastami ma biker09 aj pravdu,,,,,,,,,,,,,hadam to doriesia ,,,,,,,,, :D

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky