Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Články - Test: Honda CRF250R a CRF450R 2008
admin
registrovaný člen
Pridané: 02.11.2007 15:38
Diskusia k článku Test: Honda CRF250R a CRF450R 2008
dusifuk
registrovaný člen
Pridané: 02.11.2007 15:53
...text pre mna za jedna minus...

...asi pomali prichadadzam na to,preco je lepsie jazdit na mensom obsahu.A co ma prekvapilo je ten tlmic riadenia...mozno som cakal,kedze je to novinka chvalospevy na jeho adresu...ale ako nazor to beriem.Asi by bolo potrebne ho zrovnat s masinou bez neho...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Red rider
registrovaný člen
Pridané: 02.11.2007 16:46
skoda, ze ste nedosli v piatok, ako novinari. Jazdilo by sa tazsie - dost blato este bolo, ale aspon by ste si mohli vyskusat motorku bez a s tlmicom. Jazdci (Tomas, Filip a Tomas) mali tu moznost porovnat. Inac buduci stvrtok by malo byt nieco z toho v motoringu na TA3.
Text fajn - sranda

Hodnotenie príspevku:  0    0
S104mko
IP: 195.91.54.87
Pridané: 02.11.2007 16:56
poadla mna : honda vykonovo velmi dobra aj podvozkovo citil som aj ten tlmic riadenia a bolo to dobre jazdilo sa mi nanej velmi dobre !takze za 1

Hodnotenie príspevku:  0    0
 makorider
registrovaný člen
Pridané: 02.11.2007 17:10
trochu som zisťoval...offset by mala byť vzdialenosť o ktorú sú predsunuté tlmiče oproti hlave riadenia... http://www.flattrackaccessories.com/product/hondadef487x319.jpg
The third basic element is the offset. Offset is defined in millimeters (mm) and is measured from the centerline of the top of the steering stem axis to the centerline of the top of the fork tubes. An offset provides a second option for the setup of how the motorcycle will handle. The smaller offsets (35mm - 60mm) allows the motorcycle to angle more into the corner and push through the turn. However on exiting the corner, you will experience less traction allowing you to turn easier and stay on the inside of the track. As you increase the offset (60mm - 75mm) you obtain more traction coming out of the corners, but the greater offset forces the motorcycle into an upright position and you will drive more towards the outside of the track coming off the corner.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 miro69
registrovaný člen
3
Pridané: 02.11.2007 18:34
Takze k tomu zazracnemu tlmicu riadenia HPSD, pytal som sa na to chalanov, co jazdia Hondy 450 a vysvetlenie je nasledovne. Tym, ze honda znizila sklon prednej vydlice, tak tym padom sa sice zlepsila prejazdost zakrutach, ale na druhej strane sa zhorsili vlastnosti jazdy na rovinach a v zjazdoch, co sa prejavilo rozkmitavanim riadnenia. Takze tam nahodili tlmic riadenia, ktory by tie kmity mal odstranit a podla tomxx neodstranil. Zaver k tlmicu.......nie super bomba, ale z vychodisko z nudze.....apropo, take podobne tlmice riadenia su presne koli tomu co som napisal, aj na cestnych masinach...napr KTM 990 Super Duke

Hodnotenie príspevku:  0    0
cr250
IP: 91.127.99.33
Pridané: 02.11.2007 20:28
dvojtakty od hondy sa uz nevyrabaju?

Hodnotenie príspevku:  0    0
Awia
IP: 88.212.22.88
Pridané: 02.11.2007 20:47
K tlmicu riadenia, aspon v piatok pocas novinarskeho dna nastavili na jednej 250 ten tlmic riadenia na uplne najslabsie tlmenie kym na druhej bol nastaveny normalne, aby to bolo mozne porovnat... Takze neviem ci to tak nechali aj pre bezne vozenie. Mohol si sa opytat.

ofset tak ako pise makorider - predsadenie prednej vidy

Ked uz tomxx nechal link u nas, tak necham aj ja:
http://motoride.sk/?ID=1873

Awia

Hodnotenie príspevku:  0    0
domco
IP: 85.135.149.105
Pridané: 03.11.2007 00:59
Krasne vozenie su tie hondy ale su robene pre profi jazdcov a preto my hoblajsi nemozme ocenit jej plusy naplno

Hodnotenie príspevku:  0    0
dusifuk
registrovaný člen
Pridané: 03.11.2007 13:51
Awia:...konecne ste sa pochopili... :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
vince
IP: 85.216.158.155
Pridané: 04.11.2007 20:33
jazdil som v sobotu , 250dobré ale potrebuje otáčky , lahka dobre ovladatelná..... , 450 motor ok dobre sa točí na 450-ku, ale krátka 1 treba zmenit sek. prevod podvozok ok , nato že jazdím enduro nebol až taký drsný na ruky . Mne osobne lepšie sedela 450 som zvyknutý na tažké kladivá čo tahajú za ruky , viac by som zistil po dlhšom jazdení ale určite by som ju bral.

Hodnotenie príspevku:  0    0
bedna
IP: 91.127.8.175
Pridané: 06.11.2007 09:57
Mato: nepoznam tu trat, ale neviem si predstavit kde si musel radit do 1, lebo sa na vyssom ta 450tka nechcela zobrat, moja suza sa na 2, aj 3 vezme odspodu. 1 radim malokedy len na cvicebnych enduro tratiach u nas aj to len ked je to do kopca v ryhe po stupacky a do zatacky, alebo kopa sutrov a korenov. Skor mi to pripada ci s nou nieco nebolo. Napr. na myjave nie je ani dva nutna nikde.
uz som pocul vela nazorov od inych jazdcov ze dr z 400 e je taka neskodna motorecka do pohody ale myslim že

zdvihový objem (cm3) 398
výkon (k/ot. min.) 49,0/8500
krútiaci moment (Nm/ot. min.) 46,3/7800

nie je ziadna kocicka a dokaze pekne potiahnut a hlavne ze je ladena totalne od spodu. Honda dni som nemohol a yamaha dni som sa ani nedozvedel...do kelu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
že čoo? ---
IP: 195.91.54.84
Pridané: 07.11.2007 19:54
bedna: dr-z ku zahod do šariny...kredenc kadejaký

Hodnotenie príspevku:  0    0
Lajo
IP: 213.151.217.132
Pridané: 07.11.2007 20:40
Ja davam jednotku iba na starte...

Hodnotenie príspevku:  0    0
bedna
IP: 91.127.8.175
Pridané: 09.11.2007 08:18
zecoo...jaaaj to tu zas mame nejakeho majstra co jemu ostra drz nic. no, mne mensiemu machrovi zatial staci a hlavne ze sa v nej furt nemusim rypat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Red rider
registrovaný člen
Pridané: 09.11.2007 10:58
kuknite http://www.ta3.com/sk/relacie/28_motoring/3176_motoring-z-8-novembra

Hodnotenie príspevku:  0    0
že čoo? ---
IP: 195.91.54.84
Pridané: 09.11.2007 21:55
bedna: ...ako som už povedal, dr-z (ostrá) je kredenc riadny... ale tak na povozenie určite stačíí :-O :-O :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0
bedna
IP: 212.5.209.14
Pridané: 10.11.2007 01:42
Je to o jazdcovi. ked je jazdec tak s tymi parametrami sa da narobit riadne kino. Isteze podvozok nie je ostra krosa, ale je to vec zvyku. Neviem ci cele lavice, zuby aj padak na myjave skokom je vozenie. Vozenie je polna cesta a podobne primitivnosti. Na to by mi stacila 220 kilova stara afrika. Musis byt velky borec, ked takto odpalis slusnu masinu do hajzla.

Hodnotenie príspevku:  0    0
že čoo? ---
IP: 195.91.54.84
Pridané: 11.11.2007 19:02
bedna: borec ani tak nie, ...ale čo to som už pojazdil...mne sa motorky typu dr-z(ostrá) nepačia ani kus.... 250 4T, to je motos na ohen....a riadny....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 23.01.2008 02:12
Skúšal som tie hondy v piatok,bolo tam na hobíkov podľa mňa ešte dosť veľmi blatovo,aj ked sa to na 1.pohľad nezdalo,ale 450 je skvelá...250 ne a ne mi zapasovať,pritom som zvyknuty na 250 yzf,aj ked v poslednom čase behám na 525exc.Mal som ešte dosť odveci nastavené ríditka,aj som raz ľahol na 1.zákrute...ale moja chyba.

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky