Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Debata mimo misu - Novy motor od RTU
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 09.11.2012 13:35
Vcera som zachytil tuto spravu, co si o tom myslite?
http://style.hnonline.sk/vikend/c1-58364480-motor-ktory-zmeni-svet-vyvijaju-na-slo...
Vykon a spotreba vyzeraju super, horsie to je asi zo zivotnostou. Som zvedavy kam to dotiahnu.
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 09.11.2012 13:39
http://veda-a-technika.noviny.sk/veda-a-technika-clanky/06-11-2012/motor-zo-sloven...


Hodnotenie príspevku:  0    0
 MisoSX
registrovaný člen
31
Pridané: 09.11.2012 14:08
nakolko poznam niektorych tych ludi,viem.ze sa nikdy nedozvime ako to v skutocnosti je.viem len ze ten motor pracuje bez chladica,teplota v nasavacom potubi je okolo minus 50stupnov celzia.na spalovanie sa vyuziva vysoke celo plamena bez detonacneho horenia a ma tiez nejake speci kruzky....a konkretne tento motor je upraveny 2,5 L preplnany 5-valec,pravdepodobne od volva ktory sa osadza aj do fodu focus ST kazdopadne tie hodnoty su prehnane.urcite je posunuty s ucinnostou prudko hore ale podla mna to prepiskli s vyjadreniami o parametroch.drzim ale palce nech maju uspech!

Hodnotenie príspevku:  0    0
mototrend
registrovaný člen
Pridané: 09.11.2012 14:28
Len aby to neskončilo ako väčšina patentov USA... pod zámkom :-|

Hodnotenie príspevku:  3    0
roman27
registrovaný člen
Pridané: 13.11.2012 14:48
mna veľmi zaujíma akou fintou sa im podarilo také veľké mnžstvo tepelnej energie pretransformovať na tlakovú energiu a ten motor vytvára minimálne teplotné straty. ŽE to má obrovský medzichladič je jedna vec, ale ako to robia, to sa asi naozaj tak skoro nedozvieme.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 15.11.2012 16:24
Mne sa to nejako nepozdava.
- ziadny obycajny 2,5l motor neznesie 850koni
to by musel byt od zakladu prebudovany na brutalnu uroven

- vsade pisali ze teplota chladiacej kvapaliny je 20stupnov ale
na displeji dynamometru jasne svieti teplota chladiacej
kvapaliny 80stupnov celzia

http://imageshack.us/f/823/56787297.png/

- takisto sa mi moc nepaci ten vykonovy skok

uvidime, ale ak je to naozaj taka bomba tak potom to nikdy neuvidime :(

Hodnotenie príspevku:  0    1
ujo.ado
IP: 77.234.250.96
Pridané: 15.11.2012 21:37
danielsatko:

Cital som taky clanok o japonskych motoroch (TOYOTA, NISSAN) z motorov ktore davaju do ich aut sa da vytiahnut jeden HP z 1cm3.... to znamena ze 2,5l = 2500cm3 = 2500HP. zivotnost bola velmi mizerna tusim 50km. Takze myslim ze z 2,5l motora sa tych 850koni dostat da samozrejme oni to merali na kluke takze cca 15-20% dole.

Hodnotenie príspevku:  2    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 15.11.2012 22:07
danielsatko: http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Car

...engine displacement up to 2.0L

To limit power, all forced induction cars were fitted with a 34 mm diameter air restrictor before the turbocharger inlet, limiting the air flow to about 10 cubic meters per minute. The restriction was intended to limited power output to 300 hp although some WRC engines were believed to produce around 330–340 hp. Engine development did not focus on peak power output but towards producing a very wide powerband (or power curve). Typically, power output in excess of 300 hp was available from 3000 rpm to the 7500 rpm maximum, with a peak of 330–340 hp at around 5500 rpm. At 2000 rpm (the engine idle speed in "stage" mode) power output was slightly above 200 hp.


V skratke, rally autá sú maximálne dvojlitre a sú ŠKRTENÉ na 300 HP

Alebo: http://www.autozine.org/strange_car/strange_60.htm#Audi-Quattro-Sport

The 2133 c.c. all-alloy 5-cylinder unit had 4-valve head plus a big turbocharger. Maximum power in race car reached 500 hp, while the road car still managed to put out 300 hp.

Turbo je pekelná vec >:-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 15.11.2012 23:45
Keď už tu je reč o turbe, tak odporúčam sa zviesť na Audi RS6 biturbo s 530 koňmi, je to neskutočný zážitok. :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 16.11.2012 00:08
Vsetko co ma turbo a +250 koni je zazitok...ja som zase skusal pilotovat posledny model audi tt rs..bol to automat a od tej chvile by som plechovku z mamualom najradsej nevidel.v tom okamihu aj tak clovek nestiha moc radit rychlosti :lol:

Ale aj tak...nikdy sa to nevyrovna pocitu a odpichu na motorke.taka R1 to je katapult :bored:

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 16.11.2012 07:56
Za takých 5 rokov mám v pláne M3 E92 :skull:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 16.11.2012 11:27
ujo.ado, tomxx > z 1,5litrovaho F1 motoru s turbom dostavali 1500koni uz v roku 7x, preto boli turba zakazane v F1. ten motor bol ale upraveny na max. jedine co zostalo povodne bol blok motora z BMW.

oni ale pisu ze ten motor je bezny takze pochybujem ze bez kompletnej prerabky by z neho dostali taky vykon. navyse pisu ze motor ma dlhu zivotnost a tie F1 motory mali zivotnost 100km.

Upravil danielsatko, 16.11.2012 11:31:15

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 16.11.2012 13:30
excmania: mám automat a tiež by som už nemenil za manuál :lol: Ale je umenie nájsť ho v normálnom stave po slovenských vodičoch... :grin:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 marekci
registrovaný člen
Pridané: 18.11.2012 19:25
Najnovšie informácie ohľadom tohto motora:

http://style.hnonline.sk/auto/c1-58614570-revolucny-motor-zo-slovenska-pokrsti-fico

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 19.11.2012 09:38
takze ako som myslel z povodneho motora ostal len blok

"Použitý blok motora je síce bežný, no 90 percent súčiastok je od tímu RTU"


tieto vety si trocha odporuju, ked vyfukove plyny maju 300stupnov a turbo ma bez chladenia 22 stupnov

"Kovový obal turba má bežne 250 stupňov Celzia, no tu má použité turbo len približne 22 stupňov celzia. Teplota výfukových plynov dosahuje viac než tisíc stupňov, ale upravený motor RTU ich produkoval pri tristo stupňoch"



Hodnotenie príspevku:  0    0
 MisoSX
registrovaný člen
31
Pridané: 27.01.2014 15:43
Ak ste to ešte nepočuli,tak cely projekt bol len velmi dobry spôsob ako rychlo získať peniaze .Na niektorých členov je vydaný medzinárodný zatykač.Len ma udivuje že sa pod takúto vec podpísal prof.Lešinský :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2014 15:52
a opat krasna reklama pre Slovensko :lol: pici toto tu je len sama banda a kazdy len spekuluje ako s niecim, alebo druheho oj°bat :down:

A to za par mesiacov bude hlava statu sudruh katolík Robo Fico, to este len bude rocknroll B-) Asi zacnem chovat ovce a dve kravy a znovu jazdit na Jawa 175...a skusit byt sam sebe pan bez stresu :lol:

Hodnotenie príspevku:  2    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2014 16:31
Ani som o tom nevedel...uff.
Chlapi ak nechcete Fica vsetci do jedneho k volbam!!!


Hodnotenie príspevku:  2    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2014 22:29

Reakcia na príspevok
excmania, pridané: 27.01.2014 15:52

a opat krasna reklama pre Slovensko :lol: pici toto tu je len sama banda a kazdy len spekuluje ako s niecim, alebo druheho oj°bat :down:

A to za par mesiacov bude hlava statu sudruh katolík Robo Fico, to este len bude rocknroll B-) Asi zacnem chovat ovce a dve kravy a znovu jazdit na Jawa 175...a skusit byt sam sebe pan bez stresu :lol:


Ale na SK sa neschováš ... oni si ťa nájdu a podoja ti tie kravy


Hodnotenie príspevku:  0    0
 gusto65
registrovaný člen
Pridané: 06.02.2019 13:20
O ficovi skoda hovorit , aj niekto vie nieco nove o tomto motore zato ze tam bol Fico tak to nemusi bit hned ojeb , ale asi sa na 170% mylim

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.09.2019
Countrycross o pohár starostu obce Oravská Lesná
Oravská Lesná
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky