Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ISDE 2005 Považská Bystrica

ISDE 2005 Považská Bystrica

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Všetko o moto - Radenie kvaltov pod plnyom
2 >>
 Krnac-93
registrovaný člen
1
Pridané: 09.11.2009 22:23
Caute chcem sa opytať či je normlane ked motorka pod plnym plynom nechce preradit vyssi kvalt lebo sem tam mi to pusti a dakedy je to uplne jak zaseknute ze musim povolit plyn ale to iba fakt vo vysokych otačkach pri strednych až trištvrte plynu mi to preradi celkom dobre pri plnom plyne ...
 RmarekM
registrovaný člen
Pridané: 09.11.2009 22:28
robi to na kazdom 4t musis jej pomoct trosku so spojkou . aspon tak to robim ja.. cize plny ked radit tak prstom malinko do spojky a zaradis

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Krnac-93
registrovaný člen
1
Pridané: 09.11.2009 22:29
aha len to som chcel ze ci to robi kazda moto ... Ďiky

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 09.11.2009 22:40
krnac spojku tam predsa nedali len na rozbiehanie :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato24
registrovaný člen
7
Pridané: 09.11.2009 23:21
no ja hadzem rychlosti pod plnym plynom... a zatial stym problem nemam ked nepocitam raz rosypanu prevodovku :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lopo
registrovaný člen
22
Pridané: 09.11.2009 23:47
mato 24:sak ti klames sam seba...si si isty ze sa ti sypla len raz?len co ja viem si to mal 3x rozobrane

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato24
registrovaný člen
7
Pridané: 09.11.2009 23:51
lopo: otvor oci! nevies co hovoris... bavime sa o radeni pod plynom a jeden krat sa mi kvoli tomu rosypala... to ze som snu mal problem predtym nebolo kvoli RADENIU POD PLYNOM

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 12:44
Prevodovka na motokrossovej motorke je stavana na radenie bez spojky . Neviem v ktorej skole motokrosu to bolo , ale spominali tam ze jazdec ma intuitivne preradovad na nerovnostiach, ked zadne koleso odskoci ... krnacr>>> robi to kazda motorka , chce to cvik ...


Hodnotenie príspevku:  0    0
 Krnac-93
registrovaný člen
1
Pridané: 10.11.2009 16:17
mpistole : Diky tvoj prispevok mi dal asi najviac o radeni mam doma aj kazety motocrossu pozeral som ich tiez je to tam spomenute ze sa preraduje na nerovnostiach vtedy to kleplne prevodovka lahko bez problemov (ale co ak niesu nerovnosti na trati? :D :bla: ) a takisto treba len cvik ja do toho nekopem nasilu racej si ten plyn povolim alebo cez spojku drgnem ... ok dik viac nepotrebujem asi ... :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 majom250
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 18:44
kua mne to raz neda radit uz len bez spojky a nie to ešte pod plynom...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Michal_WR
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 19:10
majo, ono je to aj trocha o tom, kto si ako svoju masinu vazi ;)


Hodnotenie príspevku:  0    0
 redblack131
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 20:26
no pokial viem, vsetky tieto crossove motorky su poloautomaty, ak ked som tu niekde kedysi cital ze niesu..... ja jazdim uz 2 roky, a kamarati mi vsetci hovoria ze su to poloautomaty, zo spojkou sa len rozbieham, alebo podradujem. hore kvaltujem bez spojky pod plnym plynom a ide to dost tazko, treba silno kopnut a skoci.. alebo pustit plyn a potom ide lahucko...

Hodnotenie príspevku:  0    0
motopalic
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 20:44
je tam toho trosku brnknut po spojke a zase gas B-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 20:47
Potom tie prevodovky tak vyzerajú, keď si každý myslí, že to je poloautomat. Poloautomaty boli staré jawy a ČZ, ktoré mali na radiacej páke mechanizmus, ktorý pri jej vychýlení vypínal spojku. Ostatné motory to nemajú, radenie bez spojky je čiastočne možné vďaka ich konštrukcií. Pri plnom plyne by som to nerobil, treba na to trafiť správne otáčky, potom to ide úplne krásne. Keď radím hore, tak pridá, začnem radiť a súčasne trochu uberiem plyn vtedy to pekne zaskočí. Pri radení dolu uberiem plyn a podradím, väčšinou to ide tiež pekne. Nakoľko ale nejazdím preteky, tak sa väčšinou spojku snažím používať. Príde mi to lepšie pre prevodovku a nové lamely sú lacnejšie ako prevodové koliečka. Jasné, že keď niekde vo výjazde nestíham, tak to tam buchnem a hotovo.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dzipo
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 20:55
co sa mna tyka,tak spojku pouzivam len pri vchadzani do zakruty/aby som motor nezaslapol/ a vychadzani z nej.Inak radim hore,dole bez spojky pri ubranom plyne.A samozrejme pri prespojkovani,aby sa ihned chytila



Upravil dzipo, 10.11.2009 20:57:14

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 22:17
Vsak pri 2T mate co robit pri spojkovani na zakrutach anie este stlacat spojku pri kazdom preradeni :bla: Na motocrosovej moto sa radi odjakziva bez spojky B-) Pri preradovani cez spojku by sa stracal cas, preto to funguje takto ... Preco na WRC robia sekvencne prevodovky ? Ja mysli ze ide o co najrychlejsie radenie a co najmensiu stratu casu , motor nestraca otacky atd...

Upravil mpistole, 10.11.2009 22:18:22

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Krnac-93
registrovaný člen
1
Pridané: 10.11.2009 22:20
volodaj : sice pekny sloh ale to asi kazdy vie toto vsetko co si napisal okrem tych CZ a jaw to bola pre mna novinka :-P ked idem počas zavodu uberam plyn ci uz pri radeni alebo podradeni ale stale bez spojky zo spojkov razim iba na rovinach kde nieje nerovnost ako spominal mpistole chcel som vedet len to ze ci sa može alebo či sa da pod zatiahnutym plnym preradit vyssi kvalt ale co citam tak je to zbytočne humplovanie moto a taketo veci chcu len skusenosti a prax ....
dzipo : to je chyba spojka sa nesmie v zatačke použivať zatačku treba chodit pod malym plynom aby ta nestočilo ale ak zatačku bereš šmykom či už napriklad aj na zadnej brzde vtedy je spojka nutna a pri zabrzdeni kola ju treba mat stlačenu ale pri bežnej zatačke v dražke alebo bez dražky by sa spojka nemala použivat potom ta to može velmi naklanat k zemi neni prejazd plynuly ale ja nesom ziadny profik vravim len to čo som cital počul a tak ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 22:32
Tak je ako pise volodaj, napr na jawa350 sa dalo pohnut za pomoci radiacej paky bez spojky , normalne ako spojkovy pedal v aute ... :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 22:37
krnacr> Tak keď to každý vie, tak prečo sa to tu každú chvíľu objavuje. Jednoducho, tá prevodovka to umožňuje keď sa to robí s rozumom, ale moc dobre jej to pri plnom plyne nerobí.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:12
mpistole pises o 2T a prave pri nich si myslim, ze spojka je pri preradeni pod plynom velmi uzitocna na udrzanie motora vo vysokych otackach. na 125 si to ani inac neviem predstavit :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:13
volodaj : tak jasne ze do paky netreba mlatit ako blazon :D musi to ist hladko , pripadne na sekundu ubratplyn ako si pisal ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 RmarekM
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:13
presne tak ! podla mna je to uplna blbost radit so spojkou .. sak clovek straca samotnim preradenim a nie to este aby zmaginal spojku .. zoberte si aj cestneho supersporta je to sice ine ale omnoho lepsie znese spojka a aj samotna prevodovka ked sa v kritickych otackach preradi bez spojky .!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:17
Nechcem sa tu hrat na mudreho, jazdim tak už druhý rok na mojej moto a s prevodovkou nemam žiadny problem. Kto ma stým problem mal by ist na skolenie nejakemu čmeliakovi na 65 alebo 85. taký keby ubral pri preradeni dlho by trvalo než by sa znovu prebralo do správnych točiek.
Vodolaj, ja si myslim že to vymačkavanie spojky je iby o tom aby si dral tie lamely inak nič. Myslel som si že si technicky znalý a odlhčene zadne koleso na hrbe alebo motor v maximalnych točkach robi presne to iste ako ked stlačiš spojku. Bočne zuby su podkosene a nedovolia ti preradit ked je motor v zábere. Preto nedovoli preradit pridvyhnutim radiacej pačky. Ked chceš takto radit ideš pridaný plyn a ked chceš preradit jemne držiš nohou pridvihnutu paku a ked sa to uvolni rýchlost si tam skoči sama, hovori sa tomu že ideš s nabitou rýchlostou.

Upravil slovak11, 10.11.2009 23:21:55

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:23
madMX : K tomuto by sa ma vyjadrit nejaky profik . No ja som na 250 2T spojku pri radeni , nepouzival a chodilo to krasne .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:24
Ešte jedna skusenost neviem si predstavit ako by to vyzeralo že by sa vo výjazde uberal plyn ake chceš preradit, potom naozaj treba kupovat kladivá ako 450 a hore ktoré stým nemaju problem. Keby si chcel takto jazdit na 125 sa neodvezieš a povieš že to je slabe a že to nejde. :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:27
slovak11> Práve na toto mám spojku nie? Brnknem po nej do 1/4, pridám trochu plynu a nástup výkonu je podstatne lepší ako len pri priamom podradení. Teda hlavne na 125 2T som to tak robil, na 400 4T som nemusel, uvidím ako mi to teraz pôjde na 250 4T. Takisto som bol zvyknutý na 125 2T ako píše madMX pri jazde zo zákruty fuk ho líznuť spojku a ide sa. Možno mám blbý štýl, MX jazdiť vôbec neviem, ale takto sa mi jazdilo podstatne lepšie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:33
toto chceš akože všetko stihnut na nejakom kopci v stupani???? že plný plyn uberieš jemne stlačis spojku, pridaš plyn aby si zvýšil otáčky a pustiš spojku zoo zaradením výššim kvaltom???? :lol: :lol: :lol: :lol: Podla mna sa nezoberie musiš podradit a ideš odznova.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 10.11.2009 23:41
volodaj : kym ty brnknes a preradis , super uz ma preradene , moto ma stale v zabere a ide do predu . A este ktomu stlacaj spojku 20 min vkuse , ked mas co robit aby si na motorke nezdechnul , motocros nieje vikendove vozenie po horach .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 07:10
. na 125 sa inák ako s dvoma prstamy na spojke nejazdí.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 08:02
Taktiez pouzivam "brnknutie" do spojky (bez ubratia plynu). - viac to ale pouzivaju enduro jazdci ako motokrosovi.

Neviem co je na tom pomalsie - kym tam niekto narve kvalt natvrdo - "brnknutim" tam kvalt zaskoci rychlo a hladko - dokonca motor aj jemne zvysi otacky.

Ak niekto nechape pojem "brnknutie" :lol: - tak to nieje stlacanie packy ;)


A este co sa tyka tu preberanych vyjazdov - je to iny pojem pre enduraka a iny pre motokrosara ;)

Upravil KTM-FAN, 11.11.2009 08:03:20

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 08:29
KTM-FAN> Tak ako vravíš, plyn moc neuberám, líznem spojku podradím a idem. Otáčky mi neklesnú skoro vôbec a keby aj, znovu spojka a ide sa. Neviem si predstaviť napr. v kamenistom výjazde na koreňoch len tak šupnúť nižšiu rýchlosť pri plnom plyne. Trakcia v riti a môžem sa otočiť a skúšať znovu.

O MX výjazdoch sa baviť moc nejdem. Pochybujem, že na MX máte také výjazdy ako keď jazdím na Martinské hole, Lysec a podobne. Výjazdy kamenistým korytom, niekedy aj cez potok. Tak je už hrubá sila motora na nič, nepomôže 450 nič, iba správna technika a udržiavanie trakcie.

slovak11> Takže dávam ti za pravdu na MX je možno lepšie búchať to tam bez spojky. Na endure si jazdu bez spojky neviem predstaviť.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lukso
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 08:48
Myslím, že aj v tejto téme je vidno, kto má aké skúsenosti s motorkou, kto vie niečo o technike alebo je "iba jazdec". Ten kto už pár motorov rozobral a vie ako to tam funguje viď. momo, volodaj, .. vie, že prevodovka na to aby spoľahlivo preradila potrebuje odľahčenie záberu. To sa dá spraviť buď vhodným ubraním plynu, krátkym povolením spojky alebo využitím momentu keď je zadné koleso vo vzduchu. Ak sa nedá využiť posledná možnosť určite najrýchlejšie preradenie pri rozbehu dosiahnete spôsobom plný plyn + brnk na spojku. Ale samozrejme ak vám ide odtrhnuť ruku od riaditok, dá sa tá spojka vynechať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 11:30
Len male množstvo jazdcov vie ako a kedy sa spojka správne používa. dalšia a dôležitá vec je či vôbec dokáže spojku stlačiť dvoma prstamy ak nie tak sa neni o čom baviť . Podaktorým tak ako funguje spojka funguje aj plyn a to je potom desné závodenie . po 5 min ruky v prdeli.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 14:15
momo: máš nejaký fígeľ,ako sa naučiť stláčať spojku jedným-dvoma prstami? Som to skúšal,ale nejak sa mi to nedarí,podvedome stlačím skoro vždy troma prstami,alebo celou rukou,navyše mi spojka ide dosť ťažko :( :( Mi je to neprirodzené,keď nedržím riaditká všetkýmy prstamy.Po 2,5 kole na kľačanoch som aut,nevládzem stisnúť spojku!!
Ale napr. na Dzipovej yz250 mi to nerobilo problém,jemu ide spojka ľahúčko,tam to ide jedným prstom...a nejak inak to má asi ponadstavované,mi to lepšie sedí do ruky,môžu to robiť aj gripy?

Upravil Stihi, 11.11.2009 14:16:19

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 14:31
stihi: tak vidím, že máš Yamahu. Tam s tým býva problém, že spojka ide ťažšie. Ale premaž si lanko a lepšie urobíš ak ho vymontuješ a prezrieš celé či niekde nie je trochu zmačnutý bowden. Lanko musí chodiť ľahko, ja som to premazával vždy s WD 40. Ak je poškodený bowden, nie vždy sa to dá pekne vyrovnať treba to vymeniť.
Čo sa týka použitia prstov ja používam jeden prst na spojku a najviac tak dva ak som už unavený. Ale mám hydraulickú a ide mi naozaj ľahko. Na Husabergoch ide tá spojka naozaj dosť ľahko. Tiež mi trvalo istú dobu kým som sa to preučil ovládať tak, ale pri jazde si to musíš kontrolovať a nútiť sa k tomu aby si to robil len tak. Tiež pomôže aj posilovať prsty najmä cez zimu ak sa nejazdí. Na jar ma bolia prsty ale ak človek mačká cez zimu tak si rýchlejšie zvykne.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 14:38
stihi, najlepšie sa naučiš stláčat spojku prstami ked sa ti podarí pár krát poriadne spadnut ked sa s otvorenej dlane vyšmykne riadidlo.
Ked sa chystáš preradit o stupen hore držíš plný plyn, radiacu páku dvíhaš hore, bud skoči sama na hrbe alebo omedzovač aj jemne brnknutie do spojkovej pačky, bez ubratia plynu.
vodolaj???? (kamenistom výjazde na koreňoch len tak šupnúť nižšiu rýchlosť pri plnom plyne) pri plnom plyne podradiť?????? :-O :-O :-O :-O
Je jasne že to je blbost, ale ked mam plný plyn motorka strasa otačky maš pred sebou ešte dlhý kus cesty maš čas premyslať nad nejakým vymačkavanim spojky??? Sup to tam a ide sa dalej nie??? :lol: :lol: ked nevládze tak spojkujem aby som zvýšil otačky a na rovnakom stupni. To je ale o inom, take vvýjazdy nemusim. :grin:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 14:51
kxbibo> Tiež som bol na HSB zvyknutý na mäkkučkú spojku a bál som sa ako to pôjde, ale vyzerá, že na WR 250f ide dosť ľahko. Možno to je aj tým, že 250 4T nepotrebuje až také silné struny ako 250 2T alebo 450 4T.
slovak11> Jasné, chápeme sa, neber všetko čo napíšem zas doslovne do písmenka :D. Veď som to napísal tiež hneď skoro hore, že keď nestíham a som hotový, tak tiež nehľadím a tú rýchlosť tam drbnem hocijako, len nech sa nemusím otáčať a ísť dolu a znovu hore :D. A nad tým líznutím spojky nejak extra premýšľať nemusím, robím to väčšinou úplne automaticky.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 15:00
kxbibo: lanko je o.k.,chodí ľahko,pred sezónou som to všetko premázával...možno bude problém aj v páčkach. Mám tam nejakú tuningovú objímku,keď som kúpil klasickú páčku určenú na yzf,tak tam nepasovala,bola široká...teraz tam mám páčku z jawy,tie mi tam pasujú,sú tenšie a o niečo lepšie sa mi stláčajú...možno bude problém aj v tvare páčky,čo má kamoš kx250,tam mi ten tvar lepšie sedí na prsty,niečo podobné ako páčka z horského bycikľa....
slovak: sory nejak som nepochopil to prvé o tom padaní :roll: s radením nemám najmenší problém,yzf žere rýchlosti na všetky spôsoby bez protestov.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Julke
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 15:10
stihi: mne sa to podarilo docielit tym, ze som spadol a ulomil som spojkovu packu. Z normalnej velkosti mam teraz polovicnu, kde sa vopchaju akurat dva prsty B-) U teba neodporucam lamat packu, kedze nemas spojku hydraulicku :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 15:37
Ak nejde spojka lahko doma prstami ( je jedno ci hydraulicka alebo lankova) - je nieco zle - najcastejsie bowden, roztrapkane lanko, cap na packe, zasekany kos od lamiel ... ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 16:00
stihi lanko moze 'vyzerat' ze ide lahko ale odporucam raz za rok menit za nove. Nove lanko=velky rozdiel! Ja som jazdil stale s jednym prstom na brzde a dvoma na spojke, asi preto som nic nevydrzal hehe :lol: Dokonca som mal tie prsty tak aj pri chodzi :)
vidim, ze moj nazor je totozny s momom skusenym to palicom....
P.S. odporucal by som pozriet stare SX ked este RC a ChR isli 2t, v jednom preteku ma RC kameru a prst zo spojky skoro nikdy neda dole, respektive ju ma skoro stale zmacknutu :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 16:06
stihi : slovak chcel povedat asi to ze potrebujes poriadne drzat riaditka a tie neudrzis palcom a malickom :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 16:11
stihi : toto by si si mal kupit , je to dobra vec aj som ti to bol spominal , spojku kludne vytlacis jednym prstom www.motokros.sk/?p=productsMore&iProduct=392&sName=Dirt-0050120-Power-Tec--posilova%E8-spojky

Upravil mpistole, 11.11.2009 16:13:01

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Krnac-93
registrovaný člen
1
Pridané: 11.11.2009 17:36
stihi : jedina vec ako sa da laksie stlačat spojka je kupit kratšie pačky aby vystrete prsty ukazovak a prostrednik boli presne na konci páčky vtedy to ide lahko a este poriadne premazat boldem ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 18:31
krnacr > Bouden sa nemaze , na mastnoty sa lepi prach . Prach sa potom zbiera vo vnutry boudenu a derie lanko . Je to ako brusna pasta , neskor je to huste ako lepidlo . Bouden ma vo vnutry teflonovu trubku po ktorej sa lanko za sucha klze ...

Upravil mpistole, 11.11.2009 18:33:56

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 18:37
julke: páčky lámem pravidelne,škode že ne iných miestach :roll:
KTM-FAN: to s tým spojkovým košom ma nenapadlo,bude času tak to hneď skontrolujem.
madMX: lanko je o.k. tie videá kukám a sledujem,že páni paliči majú prst stále na spojke,len mne to nejak na mojej yzf nejde...
mpistole: jasné bavili sme o tom,len zohnať navyše tých 40,-e...
krnacr: máš pravdu s týmy páčkamy,aj na ktm predtým som to tak mal,ale tam bola dvojchlapová spojka! skúsim či napasuje páčka z kamošovej kx250,tie sú kratšie a lepšie mi sedia do ruky a potom by som kúpil na yz.
Ale stále neviem prísť nato ako držať poriadne riaditká,keď mám dva prsty na spojke,dám moto riadny odpal tak mi odtŕha ruku od volantu,musím ho držať všetkými prstami....potom keď dobrzďujem,alebo idem zákrutu to nieje problém.
Ďakujem všetkým za rady.

Upravil Stihi, 11.11.2009 18:39:33

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 11.11.2009 18:39
stihi: moto treba drzat zovretim kolien za nadrz a ulahcit to spravnym drzanim tela. Len mudrujem, tiez to tak neviem a trapim sa ako somar :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 18:42
tomxx: však hej,to robím,ale veľa krát pri nerovnostiach celý predok rozhádže a ak to neudržíš na kormáne tak je ti držanie nohamy nanič!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Krnac-93
registrovaný člen
1
Pridané: 11.11.2009 18:53
stihi : treba sa len vyjazdit to chce čas ani ja som to nevedel ale aj tak nejazdim s prstami na pačkach a vyjazdy už duplom nie :D:D na spojke este hej ale na brzdu si prsty "ukladam"až ked idem začať brzdit ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 sovietlc4
registrovaný člen
Pridané: 11.11.2009 19:50
ja vo vyjazde pri podradovani brnkem az moc tak to ma neblahe nasledky :lol: :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lopo
registrovaný člen
22
Pridané: 11.11.2009 21:54
mato 24:aha tak ja neviem o com hovorim.tak to tvoje "radenie bez spojky" bez problemov...ma uvadzas sa len pousmiat..ved som tie kolecka videl a vyzerali ako na 5 rocnej motorke...tiez radim hore pod plnym plynom a ladujem to tam jak do miesacky a tiez mi odislo stvorkove kolecko a to uz asi 3krat..ale ziadne ine a este je zaujimave ze sa nezodrali bocne zuby ale tie po obvode kola....

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   Marec 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 04.04.2020
Enduro Cup Stred - hľadá sa náhradný termín
Brezno - Lúčky
cal_icon 18.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
cal_icon 19.04.2020
MX Open - hľadá sa náhradný termín
Gbely
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky