Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

YAMAHA MX Protour 2019

YAMAHA MX Protour 2019

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Yamaha WR 250 f -po pridani zdochne
soranec
registrovaný člen
Pridané: 14.03.2009 14:49
Nazdar chalani. Chcel by som sa opýtať čo by to mohlo robiť. Na volnobehu ide normálne ale jak začnem pridávat tak ju začne dusiť a skape. Ešte by som sa chcel spýtať o kolko otáčiek má byť pootočená tá spodná skrutka čo je na karburátore. A na čo slúži?
 onesmile
registrovaný člen
Pridané: 14.03.2009 19:06
....no s najväčšou pravdepodobnosťou to robí karburátor. Treba pozrieť do manuálu, kde zistíš aké trysky idú na štandardné nastavenie moto a potom nastaviť bohatosť zmesi. To nastavuješ tou tvojou "spodnou skrutkou". Tá mení pomer palivo/vzduch. Mala by byť pootočená 1 - 3/4 otáčky od mierne zatiahnutej polohy. Skús malo by to ísť, ak nepôjde skús dať viac bohatšiu zmes t.j. že budeš točiť doľava tou skrutkou(proti smere hodinových ručičiek). Potom už by nemala zdochýnať pri pridávaní. Treba sa s tým pohrať a pôjde to... :)

Upravil onesmile, 14.03.2009 19:08:47

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepe333
registrovaný člen
88
Pridané: 14.03.2009 23:37
mozno zasraty vzduch. filter
alebo

musis ju odblokovat :
1. odstranit system kontroly emisii "AIS"


www.youtube.com/watch?v=0NvARD--iqU
2. otvorit AIR BOX


www.youtube.com/watch?v=miQvme3o1to
3. otvorit Vyfuk
4. zmenit palivovu mapu


www.youtube.com/watch?v=0WNI3aKrzR0
5. pretryskovat karburator


www.youtube.com/watch?v=gYXkLKFwgjE
6 zmenit akceleracnu pumpu http://www.motosvet.sk/product/akceleracna-pumpa-380/

a cele to zoladit a potom to pojde ........ >:-)
PS:podobna tema tu bola

Hodnotenie príspevku:  0    0
 magic
registrovaný člen
Pridané: 15.03.2009 12:21
Tá spodná skrutka na karburátore slúži na nastavenie voľnobehu. S tvojím problémom asi nemá nič spoločné, pretože jej nastavenie má vplyv od voľnobežných otáčok do 1.štvrtiny plynu. Ak ti moto predtým išla dobre, tak sa zameraj skôr na nečistoty v karburátore. Mal som podobný problém a pri odstraňovaní som z nádrže vytiahol za hrsť nalúpanej farby, čo už muselo byť v benzíne pri tankovaní. Po vyčistení nádrže aj karburátora ide moto OK.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jojo11
registrovaný člen
Pridané: 15.03.2009 18:23
:-O magic má asi pravdu. bud špina v hlavnej triske (prípadne voda) a možno zistíš, že ti spadla závlačka z ihly - teda visí dolu - nie je ťahaná šupátkom (uzaviera prívod paliva), pričom pridaním otváraš iba vzduch a nie súčastne aj benzín - samozreujme skape - na vzduch nepôjde :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 onesmile
registrovaný člen
Pridané: 21.06.2009 18:51
Ahojte... môže mi niekto vysvetliť aký je rozdiel medzi normálnou akceleračnou pumpou (seriovka) a tou tuningovou (neviem ako to nazvať)? ďakujem za odpovede

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 21.06.2009 21:41
onesmile> Pokiaľ viem, tam sa väčšinou mení len jej viečko. Toto má väčší objem, čiže ti vstrekne viac benzínu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michalc
registrovaný člen
Pridané: 21.06.2009 21:46
onesmile: Tu je to pekne dopodrobna vysvetlené http://crfsonly.com/reviews/apc/apc.php

Hodnotenie príspevku:  0    0
 onesmile
registrovaný člen
Pridané: 21.06.2009 22:00
No tak to som pochopil dikes....a ešte jedna otázočka....pokiaľ viem, že na motorke mi zle funguje AC pumpa, lebo po pridaní mi zdochne alebo zdusí ju, tak mám kúpiť tu tuningovú alebo sa to prenastaví tá sériová, ak áno ako sa to robí (nastavuje AC pumpa)?Jedná sa o YZ 250F 2006 Všetko ostatné fuguje ako hodinky, len keď pridám tak skapíňa.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 21.06.2009 22:04
soranec: a to ti robí len ked je studena? Alebo stale?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 masina
registrovaný člen
Pridané: 22.06.2009 12:18
Chalani,ja na mojej WR 250 F,2002,keď ju naštartujem,vypnem sitič,jemne popridávam,ide asi 1 až 1,5 minúty,zvod je strašne horúci-oranžový od vysokej teploty.Potom to tak zvláštne smrdí,ako keby sa niečo pálilo.Čo to môže byť.Dík.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 22.06.2009 12:21
masina: moze to byt ****** :skull: Zrejme kazdy uz vie, ze motorka sa nema nechat vrcat na mieste, lebo sa prehrieva :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 masina
registrovaný člen
Pridané: 22.06.2009 12:25
Tomxx:ale po takom krátkom čase?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michalc
registrovaný člen
Pridané: 22.06.2009 14:52
masina: Na štvortakte je normálne, že sa hneď rozžeraví zvod. Ale ak to je úplný extrém, že hneď je oranžové aj za svetla, tak skontroluj nastavenie zmesi. Ale 1.5min. je dosť. No a ten smrad môže byť z toho, že máš za krytom zvodu nejaký bordel /trávu a pod. keď jazdíš po lúkach alebo poliach/ a ten sa tam páli. Daj ho dole a vyčisti to pod ním.

Upravil michalc, 22.06.2009 14:53:56

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 22.06.2009 15:03
michalc: on nejazdi, on len spkuluje :roll: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 onesmile
registrovaný člen
Pridané: 22.06.2009 18:44
jáááj...chalani prosím poradte ako sa nastavuje AC pumpa...mám manuál ale som z toho vôl :(

Hodnotenie príspevku:  0    0
arbre
registrovaný člen
Pridané: 31.07.2012 22:49
Prosím chalani ak niekto viete kde zohnať pošlite mi pls link kde stiahnem manuál na yamahu wr 250f 2008 rocnik dakujem moc.
môžete aj na mail kev.dlabaj@gmail.com

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 01.08.2012 11:25
Tu je síce na 2007 http://www.yamaha-motor.eu/eu/services/owner-manuals/index.aspx, ale je to to isté. Zmenilo sa len pár nepodstatných detailov.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 03.08.2012 13:52
ej, boa, su problemy s tymi yamahami, zlata honda.

Hodnotenie príspevku:  1    4
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 04.08.2012 08:31
vrkvrk
naozaj????
no mal som na jar v rukách crf250/08 , kde súdruhovia z hondy špatne rozrátali prevodovku a chlap nestíhal meniť prevodové koliečka , tak bolo treba upraviť hriadeľku a na vhodné miesto doložiť podložku. mám to aj nafotené , keby bol záujem....

Hodnotenie príspevku:  4    0
 viktorrrr
registrovaný člen
275
Pridané: 04.08.2012 21:15
ja súhlasím s hondou ale iba 2-takt :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 05.08.2012 09:55
ja som si robil srandu, len som asi spravil chybu, ze som nedal smajlika a hned ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2012 13:28
mne to iste robilo na kawa kxf 250 ze volnobeh dobre a po pridani ju najprv dusilo a potom sa motor rozbehol...v nizkych velmi netahal pomohlo posunut ihlu vyssie o jednu drazku...teraz taha pekne z nizkych

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 03.09.2012 15:22
kaparz> lenze takto si ochudobnil zmes v celom rozsahu otvorenia plynu. stacilo pritiahnut srob zmesi

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2012 12:26
posunul som ihlu vyssie cize segerku nizsie o jednu drazku a so skrutkou smesi som robil vsetko mozne a nepomohlo vobec...praveze zmes mam bohatu lebo bez plynu dole kopcom striela ako besna....a vsetko je ciste karburator filter, a ventile su nadstavene

Hodnotenie príspevku:  0    0
danger
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2012 12:33
Ja mám trochu iný problém. Mne to veľa žere. Sviečka je čierna, no štartuje bezproblémov studená aj teplá, nedymá, nestriela ani dole kopcom, výkonu má dosť len žere jak divá. Na plnú nádrž 8l som zašiel 90 km úspornou jazdou. Čo s tým? pretryskovať?

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2012 15:10
danger_____ked mas ciernu sviecku tak mas velmi bohatu zmes...ak nemas zapchaty filter vzduchu tak to bude zrejme tryskou....skus vycistit sviecku a pobehaj na moto na 1/4 az 1/2 plynu a znovu pozri sviecku musi byt tehlovej farby....ak nie je da sa to nastavovat ihlou v karburatore....ked bude tehlovej farby tak potom pobehaj na plny plyn a znovu pozri sviecku...ak by bola stale cierna tak mensiu trysku....

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Február 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728291

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
cal_icon 28.03.2020
Enduro Cup Stred
Brezno - Lúčky
cal_icon 29.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky