Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO LIŠOV 2018

ENDURO LIŠOV 2018

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Kedy meniť pneumatiku?
 bedna
registrovaný člen
622
Pridané: 20.11.2008 01:31
casy, ked som ju menil ked bola zedrata su prec. Mam odovodneny pocit ze menit stale castejsie. Hlavnu ulohu mi hraju hrany stuplov, nie vyska, ak nie je hrana, zle sa do toho opiera a aj zadok na plyne ide het . Lenze hrany vzadu su prec velmi skoro a vpredu tiez. Postupne menim nazor, ze cestna masina je na gumy narocnejsia ako krosa.
Ako to robite ostatni ?
 hrino
registrovaný člen
Pridané: 20.11.2008 06:25
no ved mas vela pneumatik na rozne povrchy! Ak chces mat stale idealnu gumu,vymienaj podla povrchu,ak mas na to nervy!Ale pokial nechces nahanat Svitka a Strbeka,co asi nebudes, tak ti neostava nic ine iba si zvykat aj na nechcene drifty...


Hodnotenie príspevku:  0    0
 DRIFTER
registrovaný člen
19
Pridané: 20.11.2008 06:39
...alebo si mozes zobrat nozik a orezavat si stupliky :lol: :bla:, aby ti zostala ostra hrana , ked uz ti neide o vysku, ktora je podla mna dost podstatna (samo, ze zalezi od povrchu)

Upravil DRIFTER, 20.11.2008 06:42:21

Hodnotenie príspevku:  0    0
hato
registrovaný člen
Pridané: 20.11.2008 06:52
nova pneu jedine ak na zavodoch prsi alebo je fest blato (C12). na bezne podmienky C18. a na na povozenie a potrenovanie derem uz cely rok zodratu michelinu. hold nova guma nas asi lepsimi zavodnikmi nespravi :proud:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 bedna
registrovaný člen
622
Pridané: 20.11.2008 08:38
veru takych nahanat iste nebudem:-) Ale zaber pri ostrych hrankach je kdesi uplne inde, hlavne na blate a aj opretie sa do zakrutty je istejsie a ked aj odstreli skor sa chyti ako s oblymi hrankami. Ide mi hlavne o co najmenej urazov, lebo sa mi akosi menej dari tento rok uz 3 rebra/ a vzdy to bolo na zoslahanej prednej gume, ked mi odletel predok. vzdy po uraze potom chodim do zatacky ako posrany asi mesiac.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 caro
registrovaný člen
Pridané: 20.11.2008 17:50
každý podľa sponzora, ale radím Ti trénovať po lese na akýchkoľvek s tým rizikom, že pneu bez štupĺov sekneš asi rýchlo . Ale tá zábava stojí za to.
A na závody v poriadnom blate ( enduro v Domaniži) daj nové a máš sviatok.
Aj šprintéri v tréningu behajú s pneumatikou a nemajú tam vôbec štuple. :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michalc
registrovaný člen
Pridané: 20.11.2008 22:45
Na úplne zodratých pneu sa dá ešte pekne vyblázniť na motokárovej dráhe B-) .
Síce to nedrží ako motard, ale je to super zábava.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 izbit
registrovaný člen
Pridané: 21.11.2008 11:59
na tréning staru gumu a na preteky novú.......a je po probleme :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
palo
registrovaný člen
Pridané: 21.11.2008 20:23
no super tema ze ako? no na krose to treba menit ked to uz nechce ist hore len to vkuse hrabe a je jedno ze na bokoch este niečo je a to je hlupost ze trenovt na zodratej a na novej ist pretek sak sa ti to inak sprava to je chujovima treba tam mat stale neake drapy nech to ma zaber inak si zvikneš na hrabanie tam kde potom budeš mat zaber hehe a vylezu ti oči z gebule bracho. a na cestnej menim z viacerych dovodov tak za prve je ten ze stale su lepsie a lepsie zmesy a to je fakt no a za druhe ked je zodrata, ztvrdnuta, prebrzdena ,zvlnena no ak sa toho samozrejme dožije lebo čo sezona to nova pneu to su cestaky ak sa na tom nebicykluješ stovkou!!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlke
registrovaný člen
Pridané: 21.11.2008 22:29
Ak ti penazenka pusti tak si mozes menit aj po kazdej jazde, no vacsina z nas sa snazi najst taku rovnovahu medzi tym kolko to stoji a kolko to este podrzi s tym ze to neodoberie na zazitku z jazdy. A mas vela vzorov, kde ked otocis pneu tak tam neni ziaden rozdiel.
Prednu menim hned ako urve/rozreze 3-4 stuple a zadnu zjazdim az na slick :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pilot250f
registrovaný člen
51
Pridané: 22.11.2008 22:59
Ja davam tiez na trening staru gumu a na preteky novu.....ale ked mam dam aj na trening....ja gumu vytazim uplne jazdit treba aj na zodratych aspon sa naucim kontrolovany smyk v kazdej zatacke


Hodnotenie príspevku:  0    0
freestyle
registrovaný člen
Pridané: 22.11.2008 23:07
ak sa jazdi len tak hobby a nekupuje sa new guma cez rok tak naj je v zime

Hodnotenie príspevku:  0    0
 bedna
registrovaný člen
622
Pridané: 23.11.2008 00:30
na tvrdej a suchej trati moze byt aj slabsia guma. Ale na blate su hrany uplne ina jazda a na piesku zasa treba vzadu vyssi drapak, aby na plyne lopatkoval a pri brzdeni prepustal piesok ako hrable aby sa nekopil pod pneu a nenadhadzoval zadok. Na zimu ked je blato a sneh je asi vhodne prezut, v lete ked je tvrdy podklad by sa koli hrankam muselo prezuvat stale. Proste sa to nejako predriftuje.

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Apríl 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 18.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
cal_icon 19.04.2020
MX Open - hľadá sa náhradný termín
Gbely
cal_icon 19.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky