Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Problem: Odchadzajuce sviecky NGK
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 11:11
Zdravim chel by som vam prv povedat moj problem ... Mam hondu cr125r a pouzivam neodrusene NGK sviecky. Permanentne mi odchadzaju po dvoch tyzdnoch a newiem preco...pomer olej-benzin 1:65-70
Neviem ci mate s tymto problemom skusenosti ale mne uz dochadzaju moznosti ...DAKUJEM
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 12:14
ja som mal ties taky problem ked som dal original sviecku NGK podla katalogu vydrzala tyzden :grin: daj tam zo zigulaka

mimochodom ked popozeras starsie diskusie tam to najdes :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 27.05.2008 12:35
Ako som pisal do ICQ, kedze mas tu sviecku ciernu, tak treba postelovat bohatost zmesi pripadne posunut ihlu. A pomer 1:65-70 sa mi zda dost nebezpecny. Tipujem, ze keby si poriadne pokrutil sulcom, tak ju pridries...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jozocr1
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 12:51
ten pomer riedenia benzinu je fakt cudny! :bla: -aky pouzivas olej? Moja sviecka je bosch , sice neviem aky typ ale mam ju uz pol roka a v pohode! :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 15:20
skus prosim ta pozret tu sviecku ze aky mas typ a pouzivam Castrol TTS a radu tohto miesania mi poradil Milan Surovec

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 15:50
daj tam NGK B9ES do 100sk a s tym olejom ja davam 1:50 alebo 1:40

Hodnotenie príspevku:  0    0
 PoWeR
registrovaný člen
21
Pridané: 27.05.2008 16:25
tak to ti urcite poradil preto aby si mu doniesol na servis pridretu moto :D :D :D :D :D tiez odporucam 1:50 max 1:60

Hodnotenie príspevku:  0    0
enduromaniacs
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 18:37
Mne NGK B9EG vydržala celú minulú sezonu... a vyjazdil som 10 fliaš oleja, a to riedenie je fakt nejaké prehnané :lol: ja davam 1:40.

Hodnotenie príspevku:  0    1
 soson
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 19:05
tak to je prehane s tym olejom :bla: ja davam 1:35 a na castrol tts zabudni davaj tam r2 ten davam aj ja ten je spomedzi castrol olejov najkvalitnejsi

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 21:41
no ale pocul som uz aj take veci ze na jeden piest neni dobre stiedat rozne oleje a o tom R2 som pocul ale je o daco drahsi ako TTS ko ...... a este z tou zmeskou moze to byt tym ze moj karburator je od vyroby nastaveny tak ze na zabeh a preto mu davali viac zmesi bo ten karbes este nebol otvarany ani nic proste od vyroby ako je tak je...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 redrider
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 21:52
je pravda ze do 2t by sa mal davat na jeden piest stale ten istz olej?...alebo to nema ziadny vplyv.
poradte :-|

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 27.05.2008 22:05
redrider: nie je to pravda

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 27.05.2008 22:15
hlavne poriadne nastav karbec a ten zmiesavaci pomer by si mal zmenit

Hodnotenie príspevku:  0    0
tromar
redaktor
Pridané: 27.05.2008 22:37
lasko: preberali sa tu sviecky pre 2t. Viacery sme mali dobre skusenosti s obycajnou lacnou Brisk svieckou. Za vyskusanie nedas vela.
Diskusia - Poradňa - sviečka na KTM exc 380 2000

Hodnotenie príspevku:  1    0
 enslow
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 09:26
1:65??? to kde si pocul kamos?? ty mas nejaku SRS hondu alebo co??
taky pomer ti vydrzi iba ladena motorka na svet a nie seriovka..
daj tam brisku a mas pokoj..a do 125 ti odporucam castrol 747 alebo TTS...cely zivot jazdim 2t viem o com hovorim

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 09:47
takze mam skusit sviecku brisk,pomer 1:50 a poriadne nastavit karbes oka dik ale ten karbes mam ako nastavit mam dat nizsii ihlu ale sa mam pohrat s tryskou bo nerad by som daco doj*ebal :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 enslow
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 10:04
daj normalne TTS 1:50 vyser sa na cely karbes..poriadne toc jak chicco chiodi v case svojej najvacsej slavy...maximalne ho daj trosku na chudobnejsiu zmes lebo je teplo..daj tam brisku a poriadne krut sulec

Hodnotenie príspevku:  0    0
 soson
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 11:18
1:50 no nechcem byt mudri.podla mna na 125ku je to maaalo.to mas 2deci na 10litrov kamarat na takom pomere zadrel 250tku nieto este 125ku!ja davam 2,8 deci na 10litrov.to je pomer 1:35.a to davam najkvalitnejsi castrol r2 mam ho za 300 :-P
inac aj ja mam este seriovo nastaveny karbik, usa model a nemam problemy.dymi iba ked neni zohriata.to je normalne


Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 12:38
Jazdil som zavodne 125 , jadim aj 250 rozne oleje - plna syntetika aj polosyntetika znamejsich znaciek.
Vzdy som miesal 1:50 - a nikdy som s tym nemal problem.

A dat pod 1:40 sa mi prieci lebo je to zbytocne vela a moto dymi a vsetko je zasrate od oleja.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jozocr1
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 17:21
KTM-FAN- suhlas 1:50 staci :!: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 19:26
ale teraz tu nerieste m,oj pomer ale to chcem vediet preco mi odchadzaju sviecky kazdy druhy tyzden mi odide jedna NGK nie R-kova ta druha mam fakt kupit brisku??? nedo*ebem si piest nejakym sposob ho neprepalim ???

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 20:22
daj tam brisku nic sa nestane ale zmensi odtrh podla starej
a aka je sviecka ked ju po jazde vyberes?? ak je cierna tak mas bohatu zmes a to moze byt celi problem

Hodnotenie príspevku:  0    0
jofan
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 21:14
pozri ci mas dobre tesnenie pod hlavou ci nerazi voda do valca lebo zvecsa vtedy odchadza sviecka

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 28.05.2008 21:15
prečo každý trpák rieši jednu závadu vytvorením inej?
Bohatá zmes ( pomer vzduch benzín) má vždy iné parametre horenia (teplotu , rýchlosť ) a teda správnu sviečku odpíska.
Tá toľko ospevovaná briska (najčastejšie L15Y) by pri správnom nastavení mala vyrobiť slušivú dierku do piestu.


Ale podľa krčmových opravárov je samozrejme lepšie vraziť do motora sviečku , ktorá tam nepatrí , miesto toho , aby kúpili nové osadenie (trysky , ihla , komín ) do karburátora.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 22:33
Este mozem doplnit informaviu ze naposledy ked sme boli jazdit po prirode endurko tak sme sli 4 ja a 3 250 4-T a na pumpe oni tankovaly 2-3 litre do plnej a moja spotreba bola vacsia a musel som doplnit 4 litre benzinu takze bude mozne ze to je z tou bohatou zmesou lebo ked mi tesne po dotankoany odisla sviecka tak bola cierna ako das

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 28.05.2008 23:29
ja som mal aj brisku aj neviem jake vseliake sviecky a nikdy mi to s piestom nic nespravilo :roll: na briske som odjazdil celu sezonu bez problemov jediny dovod preco ti moze prepalit piest je velky odtrh alebo chudobna zmes

a preco by mal kupovat do novej moto novu ihlu trisky a komin??

daj si to nastavit za to nic nedas

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 29.05.2008 10:12
no to bude asi najlepsie a viete mi poradit kde sa to da nastavit ???? najlepsie v okoli Rim.Sobota Lucenec max BB

Hodnotenie príspevku:  0    0
 soson
registrovaný člen
Pridané: 29.05.2008 10:25
mas k tej moto aspon manual?ak nie tak ho zozen a daj tam cele osadenie karbika podla manualu tam to mas napisane a nespekuluj ako usertit na hovadine kt ti moze zadret moto.na takychto karbikoch toho moc nenastavis.daj tam setko podla manualu aj sviecku a nebude problem.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lasko
registrovaný člen
Pridané: 29.05.2008 10:28
nj maanual mam sak nova moto ale ako to myslis ako usetrit ja nexcem usetrit ja xcm hlavne aby mi to dobre slo a neodchadzali my sviecky

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 29.05.2008 21:09
tak to nastav podla manualu a uvidis co to bude robit....

Hodnotenie príspevku:  0    0
alienyz
registrovaný člen
Pridané: 02.06.2008 16:18
Do Hondy CR125r od roku 2000 do 2007 idú nasledovné sviečky podľa odporúčania firmy NGK:NGK IX Iridium BR9EIX - pribl.400SK, NGK Racing Plug BR9EG pribl.330SK /túto sviečku používam aj ja do Yamahy YZ 250 a mám už sním odjazdených 50 hod.bez porúch/, a NGK Spark Plug Cap LB05EMH pribl.200SK.Ceny závisia od predajne.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jozo2211
registrovaný člen
Pridané: 29.01.2011 07:59
no aj ja mám ten istý problém mne tiez odchádzaju sviečky boli to NGK mozem dat sviecku zo zigulaka ze ci mi nenabura piest?? alebo z babety??



Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 29.01.2011 08:53
jozo2211: skús, ale nech sedí závit aj dĺžka :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 29.01.2011 12:40
Sranda,mne zas v ktm 300 držala iba NGK až do nekonečna,iné odišli ihned. :roll: velmi rád by som tomu konečne porozumel.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 minoxxl
registrovaný člen
Pridané: 29.01.2011 17:02
Sviečka Ti odchádza kvôli smesi. Pravdepodobne podľa toho čo som čítal, tak máš bohatú zmes. Musiš ubrať, ale nie veľa!!!!! Lebo odpáliš chudobnou zmesou piest. Sviečka musí byť po dobrom nastavení zmesi vypálená na tehlovú farbu. To znamená, ubrať zmes pol otáčky a isť sa previesť. Vykrúť sviečku a uvidíš ako sa sfarbuje. A k tej sviečke: Vykašli sa na NGK. Zober starú sviečku NGK choď do mototechny kde majú BRISK a tam si vyber taký istý typ. Ja jazdím na briskách a úplne v poho bez problémov. POZOR na ten pomer!!!
1:50 1:45 mysli na to že máš 125 a točíš šulec. Samozrejme plná syntetika. Ja dávam repsol. Tak veľa šťastia palič. A daj vedieť ako si vyriešil. ;)

Upravil minoxxl, 29.01.2011 17:05:53

Hodnotenie príspevku:  1    0
 minoxxl
registrovaný člen
Pridané: 29.01.2011 17:04
Musím lepšie pozerať na tie dátumy. To sa rieši od 27,05,2008???

Hodnotenie príspevku:  0    0
 hasic65
registrovaný člen
25
Pridané: 29.01.2011 17:21
Minoxxl: máš pravdu radšej nech kúpi brisku do starej škodovky ako NGK ,ja som mal stim na dvojtakte tiež problém ak so pridal ked bola studená ta NGK odišla ,odporúčam vždy motorku zohriat až potom full gas,mám to overené a sú menšie investicie,

Hodnotenie príspevku:  0    0
 minoxxl
registrovaný člen
Pridané: 29.01.2011 19:10
hasic65Veru tak, ja tiež najprv tu mrchu nakopnem a potom sa idem obúvať, a ona si zatiaľ ťapká. Len teraz v zime hneď ako ju nakopnem , tak s ňou idem ale veeeeľmiiiiii opatrne tak asi 5 minút.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 gopel
registrovaný člen
Pridané: 29.01.2011 22:15
mihal444: ja som urobil to iste a ta sviečka zo žigulaka drží už rok a nemam problem vem že aj iny to takto robia je to cenovo lacnešie

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.01.2011 10:06
je to cenovo lacnejšie , ako zoradiť karbík ??????? Si zabudol počítať?? Pri správne zoradenom karbíku máš nie len nižšiu spotrebu , ale aj vyšší výkon .Čiže ušetríš chechtáky a ešte sa aj viac zabavíš. Už len čakám , kedy dáš tému "preteká karburátor , vadí to? "

Ach jo , keby ste si aspoň hladinu pozreli - na podstatnej väčšine starších motoriek je o hodne vyššia , než má byť.

Hodnotenie príspevku:  3    0
 zizucr
registrovaný člen
Pridané: 09.03.2011 14:11
uff sranda mne tieš NGKačky odpaluje :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 sifon
registrovaný člen
Pridané: 19.03.2011 20:15
počul som o tom že NGK made in japan su OK, ale made in france odchadzaju-mne sa o podvrdilo, na DT mi po hodine jazdy odyšla, a aj ked som ju novu našruboval šla čudne, ked som dal naspat brisku, akoby som sedel na inej mašine :D
na YZ mam NGK japan, motorka ide :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 zizucr
registrovaný člen
Pridané: 21.03.2011 20:08
hmm mne sa to prejavilo tak ze motorka nesla do otačok a pol hodke som ju tlačil domov

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlado125
registrovaný člen
19
Pridané: 24.03.2011 21:35
Toto sa stavalo aj mne...vraj je to bohatou zmesou ako tu už aj bolo spomínané..zašrobuj vzduchovú trisku uplne na doraz a o jeden a pol otáčky späť ;) takto mi bolo poradené tak som urobil tak a moto ide zatial bez chyby ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jarrino
registrovaný člen
58
Pridané: 25.03.2011 14:11
ja mam ties v Honde CR 125 original sviecku NGK uz rok a vsetko v pohode nemam vobec ziadny problem

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 08.06.2014 12:52
tak dam to sem , dal som NGK B8EG , manual ma BR 8EG , dnes v nervoch som dosel na trat na sytici a odpalil ju

1. beriem bohata zmes

2. mozer to robit aj podtacanie 2T ?

3. aky je rozdiel v BR a B ?

este idem kontrolovat hladinu

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky