Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Jazdený piest a jeho povrch - skúsenosti
 varandriver07
registrovaný člen
7
Pridané: 08.01.2011 23:10
Dnes už tretia téma, prepáčte, ale robím motorku na jar nech je cukrík a som na všetko zvedavý :-O :roll: a je to prvá motorka s tak náročným a citlivým motorom na údržbu :proud:

Aké máte skúsenosti so stavom piestu pri výmene? Máte aj fotky? Koľko mth mal vtedy piest?

Dnes som pri kontrole sviečky a štelovania ventilov pozeral aj cez sviečku na piest http://img341.imageshack.us/img341/7385/08012011659.jpg , vačšinou čo som videl jazdený piest špinavý väčšími škvrnami ako tento. Má 22 mth (cca polovica palba okruh, zbytok stunt s velmi malou zaťažou na motor)
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 07:46
Zvlastny postup kontroly piestu :lol: ale ked je taký špinavý piest nechcem vidiet ale su ventily zo spodu a o hlave ani nehovorim, takto mať cukrikovu motorku nebudeš. Všade tam maš karbon to treba dať dolu. Trebasi nariedit zmes arva a benzin naliať cez výfuk do valca a s celej sily prokopavať to sa prečisti. Zo začiatku to pojde možno tažko ale len smelo plnou silou do toho. :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
greenarrow
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 08:54
zhodit a vymenit ked uz chces aby ti ten cukrik sluzil a nepolemizovat :!: :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 varandriver07
registrovaný člen
7
Pridané: 09.01.2011 09:51
slovak11:
Tak kvôli tomu, aby som sa zo zvedavosti pozrel na piest, nebudem zhadzovať hlavu, nie je dôvod na dôkladnú kontrolu piestu. Je normalne že je za 22 mth taky špinavy alebo prečo môže? Tankujem len 98čku a netankujem ani na priemyslenych pumpach ani na Jurki, motor bol v lete skladany. To s tou arvou a benzinom do valca si myslel vážne? Nerýpem, pýtam sa. Pomôžu aj aditíva do benzínu? :roll:

greenarrow: ty musíš byť veľmi bohatý keď špinavý piest od karbonu by si už menil :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 10:23
Špinaví je preto lebo pozeraš priamo do spalovacieho priestoru, tam kde sa niečo spaluje musi bit aj bordel. Prvé čo ti ukaže že piest nieje ako ma byť je že odvtracia hadicas bloku motora bude od oleja. Spootreba oleja. A čumeť cez otvor na sviečku to some šte nevidel. Môj nazor že s vylietanej 04 a ešte ktomu hondy cukrik neurobiš, aj ked bude piest čistý. Vôle ventilov nemusiš pozerat stale to sa ti ukaže same že nenaštartuješ. Strhneš navit na vieku čo tambudeš stale čumiet. :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jazdec0915
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 10:30
slovak11: to s tou arvou a benzinom môžem urobiť aj na 2T?


Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 10:43
Ano ale výfuk doplna a sviečka musi byt naskrutkovana. :lol:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 varandriver07
registrovaný člen
7
Pridané: 09.01.2011 10:56
Olej žerie len minimálne (od GO stále menej a menej)

Beriem, že 04 je už staršia moto, ale určite nie vylietaná.. tá motorka bola od novoty prestavaná na supermoto takže blato nebolo na dennom poriadku a bolo o ňu velmi starané, vyzerá omnoho lepšie ako mnohé krosové 2009iny... ešte k tomu Hondy? Ako si to myslel? Vôle musím pozerať stále pretože tieto ročníky s nimi majú problém a nechcem aby mi ventil padol kvôli tomu, že ho nekontrolujem. Keď už neštartuje dobre už je ventil v prdeli zaklepaný a môžeš ho akurát vymeniť, nie nastaviť :!:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 11:01
ventil ti nepadne ked je ok, padne len ked ho budeš stelovat. Lebo ventil sanastavuje len pri prvom osadeni potom sa už len vymiena. Ak sa pohne tak sa natahuje a zmensuje sa vôla. ked ho niektonastavi taký zaklepaný potom riskuje padnutie.

Hodnotenie príspevku:  0    1
greenarrow
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 11:23
no ja som este cisty piest nevidel,ved ked tam nieco hori tak to musi bit spinave :bla:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 16:08
Mne osobne sa ten piest zdá byť zakarbonovaný dosť. Určite by som ho aspoň očistil ak ho nechceš meniť. Nepapá ti náhodou olej cez vodítka ventilov?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tarbi3
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 18:43
ešte že mam 2T aspoň nemám toľko starostí s moto :lol:

Hodnotenie príspevku:  3    0
 matejko
registrovaný člen
Pridané: 09.01.2011 19:42
ja mám 4 takt :D hodím moto do servisu a pridem po Z GO :D stojí to za tie peniaze :)

Hodnotenie príspevku:  1    0
 varandriver07
registrovaný člen
7
Pridané: 09.01.2011 21:36
slovak: máš pravdu, že titanove ventily celu životnosť držia a ked začne vôla utekať, treba vymeniť, ale keď mám vôlu 0,14 (dovolená vola je 0,13-0,19) a za 22 mth mi klesne na 0,12 tak podložku vymením.. za pár hodín skontrolujem a ak je zase pod hranicou 0,13 tak mením.. ale nenechám to dojsť do takého štádia, že motorka nebude štartovať (vtedy je vôla 0!) a vtedy hrozí padnutie ventilu...

Olej papá jenom trošičku, tak pol deci na 5 mth, záleží od prevádzky či okruhová palba alebo stunt (kedy za 5 mth nezožerie nič).

Hodnotenie príspevku:  0    0
 panky
registrovaný člen
Pridané: 10.01.2011 22:31
varandriver za to ze to je supermoto myslis ze nedostala zabrat?kde jej skor nalozis na rovnej ceste alebo na drahe kde nedas cez pol plynu?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 varandriver07
registrovaný člen
7
Pridané: 11.01.2011 06:56
panky: on hovoril, že stara vylietna 04 cukrik nebude.. jasne že motor dostal omnoho omnoho viac zabrať ako na crosse, ale celkovy stav motorky sa neda porovnavat s crossom. Aj tam sa jazdi sice teren, ale ak je mokro, ide sa len asfalt, takže nejake blato snad ani nepozda, nič nie je zajdene od neustaleho blata ani oškrabane od prostredia, v ktorom sa jazdi cross.. A motor ked mi ide tak ako ide, musel dostavat pravidelnu udrzbu... takze moc v tom motore toho povodneho nebude..

Hodnotenie príspevku:  0    0
piter10
registrovaný člen
Pridané: 19.01.2011 17:17
Môže to byť aj tým že jazdíš stunt. Pri výkonných motoroch na ktorých sa dlhšiu dobu jazdí na malý výkon,sa na stenách spalovacieho priestoru vytvára tzv. mäkký koks.Tento karbón sa pri určitých podmienkach môže správať ako žhavič. Ak k tomu dôjde môže sa neúmerne zvýšiť teplota v spalovacom priestore a motor sa môže aj zadreť. Podozrivý je aj piest bez karbónu ,to väčšinou poukazuje na detonačné spalovanie.
Ja by som to radšej vyčistil a doporučujem viac pridávať plyn :)

Hodnotenie príspevku:  1    0
 varandriver07
registrovaný člen
7
Pridané: 19.01.2011 23:14
Vyčistia to aj aditíva na odbúranie usadenín spolu s full gas? Ďakujem za rady, tiež to vidím na ten stunt, pretože motor by mal byť OK keď má po GO 22 mth :-/

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky